Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een upgrade voor mijn PC aangezien ik de nieuwste spellen niet meer heel soepel kan spelen. Ik kan bijvoorbeeld cyberpunk niet soepel spelen en assassin's creed valhalla ook niet meer op de hogere settings. Wie kan mij helpen met wat ik zou moeten upgraden en waarom.
Wat is je budget?
Budget is er niet aangezien ik puur alleen kennis op wil doen met wat ik moet upgraden, vanuit hier kan ik verder kijken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur qua merk maar ben wel een NVIDIA fanboy om eerlijk te zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik momenteel de volgende componenten en past allemaal in mijn NZXT H500i kast:
- AMD Ryzen 5 2600X (met standaard koeler)
- NVIDIA RTX 2060
- 16GB RAM 3200mhz
- GiBy B450 AORUS ELITE B450 moederbord
- Corsair VS650 (2018) 650W ATX23 voeding
Ik ben op zoek naar een upgrade voor mijn PC aangezien ik de nieuwste spellen niet meer heel soepel kan spelen. Ik kan bijvoorbeeld cyberpunk niet soepel spelen en assassin's creed valhalla ook niet meer op de hogere settings. Wie kan mij helpen met wat ik zou moeten upgraden en waarom.
Wat is je budget?
Budget is er niet aangezien ik puur alleen kennis op wil doen met wat ik moet upgraden, vanuit hier kan ik verder kijken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur qua merk maar ben wel een NVIDIA fanboy om eerlijk te zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik momenteel de volgende componenten en past allemaal in mijn NZXT H500i kast:
- AMD Ryzen 5 2600X (met standaard koeler)
- NVIDIA RTX 2060
- 16GB RAM 3200mhz
- GiBy B450 AORUS ELITE B450 moederbord
- Corsair VS650 (2018) 650W ATX23 voeding