Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• schalk84
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 21-06 11:44
Ik zoek een tablet?
Ik loop als technisch directeur rond op een sportclub en wil graag een tablet aanschaffen om coaches/spelers eenvoudig pdfs en videos te laten zien. De tablet zal ook verbonden zijn met een camerafeed tijdens trainingen/wedstrijden.
Voornaamste is dat de tablet allerlei videos moeiteloos afspeelt. Bijvoorbeeld met vlc of een coaching app waarmee je in videos kan tekenen. Ook bestanden uitwisselen met mijn pc zou eenvoudig moeten gaan.
Qua afwerking of beeldkwaliteit ben ik denk ik snel tevreden. De camerafeed is bijvoorbeeld 4k maar het is geen ramp als het scherm alleen full hd is.

Ik heb nul ervaringen met tablets en heb alleen ooit ipads in mn handen gehad. In mijn omgeving heeft ook niemand eentje dus testen is er helaas niet bij. Uit reviews kan ik ook niet altijd voldoende afleiden of het voor mij zou voldoen. Ik heb android/windows en ben altijd huiverig voor de connectiviteit met apple producten. Ik weet dat als je in het ecosysteem zit alles perfect werkt maar ik ben niet zo'n fan van de aggresieve manier waarop apple je van hun afhankelijk probeert te maken.

Wat is je budget?
Ideaal gezien <250 maar als dat niet voldoet 400e

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen apple producten (waarschijnlijk)

De volgende tablets zouden misschien voldoen voor mij?:
galaxy tab a7 wifi
https://tweakers.net/pric...za5t0302se-grijs/reviews/
https://tweakers.net/pric...ty-toetsenbord-blauw.html

bedankt!

Alle reacties

• MvdZijden
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 31-05 20:30
Beste,

Ik zou voor de Lenovo Tab M10 FHD Plus gaan. Er is echter wel een andere uitvoering die voor 10 euro meer 2x zoveel opslag bied en er een docking station bijgeleverd krijgt. Zie deze link

• schalk84
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 21-06 11:44
MvdZijden schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:31:
Beste,

Ik zou voor de Lenovo Tab M10 FHD Plus gaan. Er is echter wel een andere uitvoering die voor 10 euro meer 2x zoveel opslag bied en er een docking station bijgeleverd krijgt. Zie deze link
thnks mooi tip. over de functionaliteit hoef ik me dus geen zorgen te maken? ik hoef niet naar tabs van 600 euro te kijken?

• MvdZijden
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 31-05 20:30
Met €600 tablets kan je gamen, dit soort tablets zijn meer bedoeld om een bedieningsapparaat voor bijv. je smart home te hebben of zoals in jouw geval video's afspelen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True