Inregelen van de Intergas Kombi Kompakt HReco 30 CV-ketel

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwrm63
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-07 17:15
Sinds een half jaar woon ik in een nieuwbouwwoning met bovenstaande Intergas HReco 30 CV-ketel.
Iemand hier op het forum die verstand heeft over het inregelen van deze ketel.
Je kan dit ook laten doen voor een flinke vergoeding maar met een beetje hulp en 2 rechterhanden lukt mij dat zeker ook.
Ik hoor graag van jullie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Wat versta jij onder inregelen en wat is er mis mee dat jij denkt dat dat zou moeten gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scofield
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-07 08:56
Je ketel staat af fabriek al standaard op 70% van het totale cv vermogen.
En de tap temperatuur op 60 en cv temp op 80 graden. Nadraaitijd vd pomp staat op 1 minuut. Als je een modulerende kamerthermostaat hebt dan bepaald die netjes hoe het geheel op temperatuur gaat komen met zo min mogelijk gas, trust me. En globaal werkt dit voor 8 a 9 van de 10 woningen perfect.

[ Voor 38% gewijzigd door scofield op 03-01-2021 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:15
Neem een vakkunndige CV monteur, voor 100 euro heb je een beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:15
Anoniem: 93986 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:13:
Wat versta jij onder inregelen en wat is er mis mee dat jij denkt dat dat zou moeten gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:51
Modbreak:Er is al een bestaand topic over het inregelen van je CV-ketel in het algemeen: Gas besparen door middel van CV tuning deel III De topicstart van dat topic bevat naar mijn idee genoeg informatie om mee aan de slag te gaan. Mocht je er alsnog niet uit komen dan kun je in dat topic je vraag/vragen posten. Een apart topic lijkt mij wat overbodig, ik sluit daarom dit topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.