Line out naar line in

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankro33
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-08 11:11
Mijn vraag
Ik heb een tv (pricewatch: LG OLED55CX6LA Zwart), daar heb ik een 3.5mm kabel in gedaan, deze gaat naar mijn line in op mijn computer, ook heb ik er al een ground loop tussen zitten, hierdoor heb je minder storing in het geluid van de tv. Ik gebruik dit omdat ik dan niemand stoor in het huis als ik laat in de avond een film kijk.

Het geluid doet het wel, maar als het geluid op de tv heel diep/hard is dan hoor je ruis, dit is niet fijn en zou graag.

Weet iemand je dit op kan lossen? (misschien niet de juiste topic, maar deze leek mij het meest relevant).

Relevante software en hardware die ik gebruik
tv: pricewatch: LG OLED55CX6LA Zwart
VoiceMeeter
groundloop: https://www.amazon.nl/AKD...id=pla-966588704851&psc=1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al een aantal dingen in voicemeter geprobeerd, alleen dit maakte het alleen maar erger, of er gebeurde juist niks.
Ook heb ik het input geluid van de line in zachter gezet, dit helpt niet. Het geluid hoor je zachtjes maar ik kan nog steeds de ruis horen bij harde/diepe geluiden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:29
Op basis van je omschrijving klinkt het alsof de input van de pc overstuurt. Heeft je tv een echte line-out, of is het een koptelefoonuitgang? (Varieert het volume van de uitgang op basis van de volumeregeling van de tv?)

Als je met de volumeregeling deze uitgang kunt regelen, wat gebeurt er als je het niveau zachter zet? Is de ruis dan minder?