Vraag

• Ikkeooknog
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-12-2020
Sinds vandaag na 2 jaar geen issue voor t eerst gebeurt dat er bij t aanzetten niet automatish gecodeerd wordt, maar ik een vraag krijg of ik dit wil dan moet ik op doorgaan drukken en zo niet dan moet ik op aanzetten (coderen) drukken maar dat betekend toch exact t zelfde? Ik zal screenshot erbij doen dan kan iedereen lezen waar ik op doel. Normaal duurde t coderen bij mijn ook oude J3 2016 ongeveer 30 sec duurt en dit is ook een kaart van 32 GB. Als iemand weet waarom dit opeens gebeurt dan ben ik je bij voorbaad zeer dankbaar want er staan dingen op die ik niet kan missen. Enfin groet uit ZwolleAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mswYMIUimbBQlhas47LwLClebFg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LRpnLpvAMQcs1OqDK4hkSiYg.png?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via rens-br op 02-01-2021 22:37)

• Ikkeooknog
Hoi nog maal met mij ik heb t probleem wat ik had kunnen oplossen. Ik heb de kaart er uitgehaald en de lade met een spuitbus lucht (voor electronica stofvrij te maken) daarna deed ie t weer, wel vroeg het weer of ik wou coderen of doorgaan. Ik heb m maar gecodeerd omdat dit normaal uit zich zelf deed in een seconden of 30 nu deed t er zeker 15 minuten over maar goed hij doet t weer.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Ikkeooknog
Hoi nog maal met mij ik heb t probleem wat ik had kunnen oplossen. Ik heb de kaart er uitgehaald en de lade met een spuitbus lucht (voor electronica stofvrij te maken) daarna deed ie t weer, wel vroeg het weer of ik wou coderen of doorgaan. Ik heb m maar gecodeerd omdat dit normaal uit zich zelf deed in een seconden of 30 nu deed t er zeker 15 minuten over maar goed hij doet t weer.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Ikkeooknog ik heb je reacties even afgesplitst, aangezien het niet gewenst is om oude topics te kicken.