Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC hoeft niet de meest zware games van dit moment aan te kunnen. Qua games speel ik op dit moment alleen WoW Shadowlands. Ik wil dit op high settings kunnen spelen op minimaal 100 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 750,- met een maximum van € 900,- exclusief verzendkosten en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik meeneem:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat mijn huidige videokaart (2 jaar oud) nog acceptabel is om in een nieuw systeem te plaatsen. Daarnaast denk ik genoeg te hebben aan 16GB RAM.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen voorkeur voor een bepaald merk en sta dus open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik koop de PC voor een langere periode (5-8 jaar) en ben dus niet van plan om om de paar jaar een nieuwe te kopen. Qua geluidsniveau hoeft de PC niet extreem stil te zijn (gewoon normaal). Geen eisen qua energieverbruik.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om wel iets te overclocken, maar niet maximaal.
Wat verwacht je van ons?[i]
1.Ik hoor graag wat jullie van de onderstaande samenstelling vinden qua compatibiliteit en beste prijs/kwaliteit t.o.v. alternatieve producten.
2. Daarnaast ben ik benieuwd of mijn componenten die ik meeneem geen (grote) afbreuk doen aan een nieuwe build óf dat het toch aan te bevelen is om dit te vervangen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
De PC hoeft niet de meest zware games van dit moment aan te kunnen. Qua games speel ik op dit moment alleen WoW Shadowlands. Ik wil dit op high settings kunnen spelen op minimaal 100 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 750,- met een maximum van € 900,- exclusief verzendkosten en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik meeneem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1060 3GT OC | € 250,- | € 250,- |
| 1 | Monitoren | AOC G2460FQ Zwart | € 231,- | € 231,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 586,- | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat mijn huidige videokaart (2 jaar oud) nog acceptabel is om in een nieuw systeem te plaatsen. Daarnaast denk ik genoeg te hebben aan 16GB RAM.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen voorkeur voor een bepaald merk en sta dus open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik koop de PC voor een langere periode (5-8 jaar) en ben dus niet van plan om om de paar jaar een nieuwe te kopen. Qua geluidsniveau hoeft de PC niet extreem stil te zijn (gewoon normaal). Geen eisen qua energieverbruik.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om wel iets te overclocken, maar niet maximaal.
Wat verwacht je van ons?[i]
1.Ik hoor graag wat jullie van de onderstaande samenstelling vinden qua compatibiliteit en beste prijs/kwaliteit t.o.v. alternatieve producten.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith (BOX) Boxed | € 145,05 | € 145,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 130,- | € 130,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 101,65 | € 101,65 |
| 1 | Kabels | Cablemod PRO ModMesh Cable Extension Kit Zwart Zwart | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 37,50 | € 37,50 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 112,53 | € 112,53 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 739,58 | ||
2. Daarnaast ben ik benieuwd of mijn componenten die ik meeneem geen (grote) afbreuk doen aan een nieuwe build óf dat het toch aan te bevelen is om dit te vervangen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!