news.euronet.nl onbereikbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik heb een Wanadoo Cable aansluiting thuis en ik zit graag wel eens op nieuwsgroepen te snuffelen. Normaal gesproken gebruik ik dan ook news.cablewanadoo.nl maar omdat die nieuwsserver alleen toegankelijk is voor abonnees kan ik daar vanaf m'n werk, waar we UPC/Chello hebben, niet op. Tevens geeft Chello niet de juiste nieuwsgroepen door.

Dus de oplossing was om de nieuwsserver van euronet te gaan gebruiken, die deed het altijd wel goed. Maar nu opeens sinds vorige vrijdag ofzo kan ik er niet meer op komen, hij blijft telkens opnieuw om m'n wachtwoord vragen. Heeft euronet een nieuw beleid of is hun nieuwsserver gewoon (zo lang) down?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Yep, euronet is ook aan het werken aan restricties, dus alleen als Euronet abonnee kun je er nog op. Je kunt er trouwens als Casema abonnee ook bij, maar als Chello dus niet meer.

Ik denk dat je je baas maar moet vragen om een betaald account. Je hebt het immers voor je werk nodig (blijkbaar) dus laat em maar over de brug kommuh! ;)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• tiguan
  • Nu online
Nou ik ben dus Casema (Wanadoo Cable) abonnee waardoor ik vanaf elke internetverbinding kon inloggen op euronet nieuwsserver met mijn accountgegevens, maar dat is dus nu opeens afgeschaft?

Ik heb het niet voor me werk nodig hoor, maar af en toe moet je toch wát doen! :D

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
waarschijnlijk werkt het alleen vanaf Casema en Euronet IP adressen... Euronet en Casema zijn allebei van hetzelfde moederbedrijf.

Mischien dan toch maar de newsserver van Chello?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• tiguan
  • Nu online
Jah, die heb ik ook ingesteld, maar die geeft m'n favoriete nieuwsgroepje alt.casema.commentaar niet door :P