Vraag

• micheldb14
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-01-2022
Hallo iedereen,

Ik heb nu alweer 3 jaar een Galaxy S8 waar ik tot nu toe nog steeds tevreden mee ben.
Maar omdat de beveiligingsupdates stoppen vanaf mei en ik de telefoon best veel gebruik (ook bankzaken), lijkt het me toch verstandig om binnenkort te gaan upgraden.

Met alle nieuwe concurrerende smartphone merken op de mark dacht ik voor 400 euro wel makkelijk een upgrade te vinden voor mijn bijna 4 jaar oude mobiel maar dit valt toch nog best tegen.

Dus denken jullie dat ik onder de 400 euro een upgrade kan krijgen voor mijn S8? Zo ja, welke?

Met vriendelijke groet,
Michel

Alle reacties

• Kevinmh93
  • Laatst online: 02-01-2021
S20 FE

[ Voor 100% gewijzigd door Kevinmh93 op 02-01-2021 21:22 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:23
Prima telefoon, heb 'm zelf ook (S20 FE 5G), maar aangezien de 4G-versie al minimaal €549 kost, komt dat niet eens in de buurt van de max van €400 ;)

Waarom wil je upgraden @micheldb14? Wat vind je belangrijk? En welke telefoons heb je overwogen, en waarom voldoen ze toch niet?

The devil is in the details.

• micheldb14
  • Laatst online: 06-01-2022
Ik was gewoon op zoek naar een nieuwere upgrade voor een beetje normale prijs, waarmee ik weer gewoon de nieuwste updates heb en ook weer een wat betere batterijduur heb. Ik had zelf ook al gekeken naar de S20 FE maar deze was ook nog redelijk duur.

Ik ben nog even rond gaan kijken en toen zag ik dat deze momenteel in de aanbieding is met een cashback actie! Ik heb het toestel dus zojuist besteld voor 300 euro met een 2 jarig abonnement van 11 euro per maand (abonnement is vergelijkbaar met het sim-only wat ik nu heb dus dat is geen probleem).