Ik heb een lenoxx mp3 speler gekocht en nou heb ik een aantal mp3s die ik graag wil spelen op dat ding. Helaas kan deze alleen 80~320 aan en ik heb een aantal die lager dan 80 zijn. Nou probeerde ik die met audiograbber te converteren maar die zegt dat dat niet lukt met de wavs die winamp maakt met de diskwriter plugin. Heeft iemand enig idee hoe ik dat moet doen??
Verwijderd
64 bit/s ? 96 bit/s ? Ook al bedoel je Kbit/s gaat dit nog steeds niet klinken en nog meer niet klinken als je eerst naar wav gaat en dan weer naar mp3.
Zo'n lage bitrate is bijna slecht voor je oren man !
Ik zou zeggen ga ff opnieuw downloaden of zet ze opnieuw van audiocd naar mp3 naar MINIMAAL 192Kbit/s.
Zo'n lage bitrate is bijna slecht voor je oren man !
Het is geen muziek het is een hoorspel van in de ban van de Ring, en tja die vindt je niet zo gauw in hogere kwaliteit aangezien het een 11 uur lang hoorspel is. Daarbij voor spraak is het meer dan genoeg.
en wat betreft die bit/s dat moest dan dus inderdaad kbit/s zijn.
het is dan ook niet de bedoeling kwaliteitsverbetering te krijgen, maar dat ik het kan afspelen op mn mp3 speler. dan moet de bitrate hoger zijn. Maar hoe doe ik dat??
en wat betreft die bit/s dat moest dan dus inderdaad kbit/s zijn.
het is dan ook niet de bedoeling kwaliteitsverbetering te krijgen, maar dat ik het kan afspelen op mn mp3 speler. dan moet de bitrate hoger zijn. Maar hoe doe ik dat??
bull, 128 is ook zat als je geen audiofel bentOp maandag 13 augustus 2001 14:26 schreef Courage het volgende:
64 bit/s ? 96 bit/s ? Ook al bedoel je Kbit/s gaat dit nog steeds niet klinken en nog meer niet klinken als je eerst naar wav gaat en dan weer naar mp3.
Zo'n lage bitrate is bijna slecht voor je oren man !Ik zou zeggen ga ff opnieuw downloaden of zet ze opnieuw van audiocd naar mp3 naar MINIMAAL 192Kbit/s.
maarre, bevalt die speler een beetje?
ik zit erg te twijfelen tussen de nieuwe lenoxx en de beatman @ 8cm cd's...
de lenox heeft id3tag, de beatman niet
de beatman is klein, de lenoxx niet...
de beatman heeft dure cd's nodig, de lenoxx niet.... (en 6x zoveel voor dezelfde hoeveelheid muziek)
de lenoxx doet langer met z'n batterijen..
maar de beatman is veel kleiner, 10x10 en die lenoxx 14x12.5 ......
krijg hem morgen (hopelijk) binnen...Op maandag 13 augustus 2001 14:34 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
maarre, bevalt die speler een beetje?
ik zit erg te twijfelen tussen de nieuwe lenoxx en de beatman @ 8cm cd's...
Als je je oren wil verneuken wel jaOp maandag 13 augustus 2001 14:34 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
bull, 128 is ook zat als je geen audiofel bent
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
zou je miss je 1e ervaringen ermee willen postten?Op maandag 13 augustus 2001 14:35 schreef DRaakje het volgende:
[..]
krijg hem morgen (hopelijk) binnen...
Thanks
Verwijderd
Ok hier een oplossing rechtstreeks uit de search : http://tucows.planetinternet.be/files2/mp3towave.zip
Heheh ik maakte eerst altijd mp3's op VBR Low Quality, ik kon op mijn 25 jaar oude zelfbouwspeakers toch geen verschil horen, klonk allemaal even rotOp maandag 13 augustus 2001 14:37 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
nouja, laten we hetzo zeggen, dat verschilt per persoon, oke?
Oewwww maar daar heb ik nu toch wel spijt van
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
helaas is dit de oplossing niet, dit doet precies hetzelfde als winamp, er een wav van maken, maar die wav is een mono. En ik wil juist de volgende stap weten van wav -> mp3Op maandag 13 augustus 2001 14:39 schreef Courage het volgende:
Ok hier een oplossing rechtstreeks uit de search : http://tucows.planetinternet.be/files2/mp3towave.zip
Gebruik een audiobewerkingsproggie zoals Cool Edit, WaveLab, WaveStudio, Soundforge om je mono wav naar stereo te converterenOp maandag 13 augustus 2001 14:49 schreef DRaakje het volgende:
[..]
helaas is dit de oplossing niet, dit doet precies hetzelfde als winamp, er een wav van maken, maar die wav is een mono. En ik wil juist de volgende stap weten van wav -> mp3
De meeste mp3 encoders kunnen nl. alleen encoden vanaf een stereo wav file op 44 khz.
Ja, weet ik, maar ik vind 192 kbit echt minimaal, maar das nou wel naar buiten gebrachtOp maandag 13 augustus 2001 14:37 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
nouja, laten we hetzo zeggen, dat verschilt per persoon, oke?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
waarom neemt iedereen gewoon niet de orignele wavs en pakt die gewoon in, dan ben je zeker van de qualiteit??!!
8 )
INPAKKEN?
Met zip zeker
Dat helpt dus geen moer he?!
Met zip zeker
Dat helpt dus geen moer he?!
weet ik niet, heb ik eigenlijk nooit getest.
ik ben het nu aan het testen.
met .rar bttw, is beter dan zip
whahaha lol, gedaan, wow het scheelt wel 0,7 Mb!!! 8 ) slecte optie inderdaad
ik ben het nu aan het testen.
met .rar bttw, is beter dan zip
whahaha lol, gedaan, wow het scheelt wel 0,7 Mb!!! 8 ) slecte optie inderdaad
8 )
DRaakje, heb je hem al binnen?
* Xandrios is heel errug niewschierig
* Xandrios is heel errug niewschierig
nope nog steeds niks, het is trouwens geen mp3 pro oid, deze bestanden zijn al redelijk oud. Daarbij het is gesproken text, daar hoeft de kwaliteit niet denderend voor te zijn. Zeker niet als het een 11 uur durend hoorspel is.
VBR 32 tot 192 kbps roeleert voor gesproken tekst
dan wordt et nie zo groot
Nou hij is binnen hoor, helaas heb ik hem ook weer meteen kunnen opsturen
naar mp3spelers.nl want helaas deed hij het niet. Als ik er mee schudde dan viel ie uit. Heel vervelend. Dus echt kunnen testen/oordelen is er nog niet echt van gekomen. Maar ik zal het laten weten als ie binnen is!!!!
Pagina: 1