Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
'het liefst draadloze' Gaming headset voor de ps4 MET hele goede noise cancelation functie
Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk, max 150 euro met uitschieter naar 200.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen op de PS4. hij moet dus compatibel zijn met de ps4.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ja, ik wilde de Sony WH1000XM3B bestellen maar die schijnt niet te werken met de ps4, net als veel andere draadloze headsets.
Wel lees ik weer dat die headsets te koppelen zijn aan de ps4 controller via een kabel en dat het wel goed werkt.
Welke vragen heb je hier nog over?
het mag best een bekabelde 3.5mm headset zijn die je in de controller stopt (verschil vergeleken met draadloos zit hem voornamelijk in de prijs geloof ik), maar hij moet de omgevingsgeluiden heel goed kunnen dempen.
Ik zoek een?
'het liefst draadloze' Gaming headset voor de ps4 MET hele goede noise cancelation functie
Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk, max 150 euro met uitschieter naar 200.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen op de PS4. hij moet dus compatibel zijn met de ps4.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ja, ik wilde de Sony WH1000XM3B bestellen maar die schijnt niet te werken met de ps4, net als veel andere draadloze headsets.
Wel lees ik weer dat die headsets te koppelen zijn aan de ps4 controller via een kabel en dat het wel goed werkt.
Welke vragen heb je hier nog over?
het mag best een bekabelde 3.5mm headset zijn die je in de controller stopt (verschil vergeleken met draadloos zit hem voornamelijk in de prijs geloof ik), maar hij moet de omgevingsgeluiden heel goed kunnen dempen.