Een goede draadloze gaming headset voor de ps4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 10:02
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
'het liefst draadloze' Gaming headset voor de ps4 MET hele goede noise cancelation functie

Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk, max 150 euro met uitschieter naar 200.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen op de PS4. hij moet dus compatibel zijn met de ps4.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ja, ik wilde de Sony WH1000XM3B bestellen maar die schijnt niet te werken met de ps4, net als veel andere draadloze headsets.

Wel lees ik weer dat die headsets te koppelen zijn aan de ps4 controller via een kabel en dat het wel goed werkt.

Welke vragen heb je hier nog over?

het mag best een bekabelde 3.5mm headset zijn die je in de controller stopt (verschil vergeleken met draadloos zit hem voornamelijk in de prijs geloof ik), maar hij moet de omgevingsgeluiden heel goed kunnen dempen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-10 14:23
De beste NC is op dit moment de xm3 of 4.
Deze kan je ook bedraad aansluiten naar je controller, ps4 of receiver. Controller zou ik niet zo snel doen gezien geluidskwaliteit hier niet erg hoogstaand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
basjuhh schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:25:
De beste NC is op dit moment de xm3 of 4.
Deze kan je ook bedraad aansluiten naar je controller, ps4 of receiver. Controller zou ik niet zo snel doen gezien geluidskwaliteit hier niet erg hoogstaand is.
Ik heb juist gelezen dat de xm3 of 4 niet goed werkt met de ps4, dat de microfoon dan niet werkt.

Update: de mx3/mx4 werkt idd niet met de ps4 dus dat is geen optie.

Welke 'al dan niet draadloze headset' is wel geschikt voor de ps4 met goede noise cancelation?

[ Voor 17% gewijzigd door mugenmarco op 03-01-2021 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-10 14:23
Omdat jezelf bedraad aangaf, wilde ik enkel aangeven dat als nc erg belangrijk is je de xm3 of 4 ook bedraad kan aansluiten als optie.

Anders zal je toch wat soepeler moeten opstellen wat betreft nc en een sony game headset moeten nemen welke voor ps 4/5 certified is.
mugenmarco schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:23:
[...]

Ik heb juist gelezen dat de xm3 of 4 niet goed werkt met de ps4, dat de microfoon dan niet werkt.

Update: de mx3/mx4 werkt idd niet met de ps4 dus dat is geen optie.

Welke 'al dan niet draadloze headset' is wel geschikt voor de ps4 met goede noise cancelation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
basjuhh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:12:
Omdat jezelf bedraad aangaf, wilde ik enkel aangeven dat als nc erg belangrijk is je de xm3 of 4 ook bedraad kan aansluiten als optie.

Anders zal je toch wat soepeler moeten opstellen wat betreft nc en een sony game headset moeten nemen welke voor ps 4/5 certified is.

[...]
de mx3 en 4 werken bedraad aan de controller niet goed had ik begrepen, kwaliteit van het geluid is dan ook een stuk slechter en niet wat je kan verwachten van een headset met zo'n prijskaartje.

Er zijn dus geen 'al dan niet bekabelde' (dus 3.5mm jack of usb kabel) headsets die ruis bij microfoon en omgevingsgeluiden dempen zoals de mx3/4?