Counter-Strike ping op netwerk

Pagina: 1
Acties:

• FolkertR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11-2024
Hey

Ik zit hier thuis achter een netwerk met mijn broertje... hij zit op 192.168.0.2 en ik op 192.168.0.3
kabel internet komt binnen op 192.168.0.1

Als we counter-strike gaan spelen op het internet op dezelfde server dan heeft hij een ping van 40 en heb ik een ping van 200 en soms wel meer!
Weet iemand hoe dat verschil ontstaat en hoe ik misschien de pings om kan wisselen?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ligt aan je moederbord/netwerkkaart/HD combo.
De ene netwerkkaart is gewoon "langzamer" dan de ander... Als je het om wil draaien moet je ff op zijn pc gaan spelen.. ;)
Het "probleem" ligt iig bij jouw computer.

Kijk eens of full/half duplex verschil uitmaakt of je zou misschien jullie IP's eens kunnen verwisselen, maar ik denk niet dat het met "prioriteiten" te maken heeft.

Wees consequent, maar niet altijd

• FolkertR
  • Laatst online: 07-11-2024
het moet wel met prioriteiten te maken hebben want we hebben precies dezelfde netwerkkaart

Verwijderd

wissel dan eens even van ip adress, kom je er vanzelf achter, p.s. de power van je systeem heeft ook invloed.

RGZ.

MASH

• mr_daTA
  • Laatst online: 10-11-2025

mr_daTA

Probeert student te zijn

Idd, de netwerkkaart kan soms veel van je pc'tje vergen. Een 3com doet dan meestal wonderen.

Het kaartje kan ook brak zijn, je kunt eens kijken naar het aantal fouten dat je kaart maakt met een diagnostisch progje

Chance favors the prepared mind