Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 20:34
Ik moest gisteren even wat toevoegen aan mijn AB touch en tot mijn verbazing kan ik er niets meer mee. Zie onderstaande melding, die komt naar voren als ik de touch aansluit. Heb wel alles gereset en opnieuw geïnstalleerd, maar had daar al geen hoop in en denk dat Logitech iets fout heeft aangevinkt?
Laatste update en sync was wel sept 2019, maar dat mag toch geen issue zijn? Verder ook niets veranderd. Heb dit vele jaren terug eens gehad dat een ONE gedeactiveerd werd, omdat ik een nieuwe AB kreeg van Logitech, maar nu is er de laatste jaren niets veranderd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qVCITYTzcWm77J_gy2W4gwfGuSg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lzkyq2AwsjtSS4euCPpaqkNO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:40
Ik heb mijn Touch vorige week nog bijgewerkt, zonder problemen. Misschien moet je toch even contact opnemen. Zij zijn overigens altijd heel klantvriendelijk bij Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
red1 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:55:
Ik heb mijn Touch vorige week nog bijgewerkt, zonder problemen. Misschien moet je toch even contact opnemen. Zij zijn overigens altijd heel klantvriendelijk bij Logitech.
Ja weet ik , maar ze maken ook best fouten. Heb al eens vaker alles kwijt geraakt door een backup foutje bij hun. Je krijgt zeker aardig klinkende mensen aan de lijn dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfrqrv
Het kwam omdat mijn Touch "gebanned" is door een dag van 16x syncen. ( medewerker aan de telefoon begreep het zelf ook niet) Lekker dit nu kan ik een week wachten totdat ze zin hebben om hem te unbannen. (moet worden doorgezet, je kent het wel!) Wel aardige mensen, maar die werken niet eens bij de firma zelf zeggen ze. Het zijn ook altijd dezelfde 2 die je aan de lijn krijgt voor Nederland, die willen wel helpen, maar zijn zo gebonden aan regels door "het grote bedrijf"

Zwakke schakel zo, de zwakste uit mijn HT opstelling in ieder geval. Ik ga kijken of er niet iets anders is, want dit is de tweede keer dat het mij niet bevalt.