Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het nieuwe systeem wil ik graag racen (iRacing, Assetto Corsa) op 144hz 1440p. Ook wil ik de mogelijkheid hebben om andere games (voornamelijk strategie games) te spelen en om wat te programmeren in .NET.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb 1500 in gedachte als budget, maar er iets overheen gaan is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een goedkope monitor, maar die wil ik tzt vervangen door een nieuwe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur. Al hoor ik altijd goede verhalen over AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een stil systeem die ik eenvoudig kan upgraden in de toekomst naar hogere specs. Daarnaast heb ik geen mogelijkheid tot een een lan, dus zal de moederbord Wifi moeten ondersteunen.
Ga je overklokken?
In principe niet
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek om advies. Ik wil een systeem bouwen (voor het eerst), die klaar is voor de toekomst en die ik eenvoudig kan upgraden indien nodig. Ik begrijp dat de videokaarten lastig te verkrijgen zijn, en daarom twijfel ik nog over de 3060. Wellicht is er een betere optie?
Met het nieuwe systeem wil ik graag racen (iRacing, Assetto Corsa) op 144hz 1440p. Ook wil ik de mogelijkheid hebben om andere games (voornamelijk strategie games) te spelen en om wat te programmeren in .NET.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb 1500 in gedachte als budget, maar er iets overheen gaan is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een goedkope monitor, maar die wil ik tzt vervangen door een nieuwe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur. Al hoor ik altijd goede verhalen over AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een stil systeem die ik eenvoudig kan upgraden in de toekomst naar hogere specs. Daarnaast heb ik geen mogelijkheid tot een een lan, dus zal de moederbord Wifi moeten ondersteunen.
Ga je overklokken?
In principe niet
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek om advies. Ik wil een systeem bouwen (voor het eerst), die klaar is voor de toekomst en die ik eenvoudig kan upgraden indien nodig. Ik begrijp dat de videokaarten lastig te verkrijgen zijn, en daarom twijfel ik nog over de 3060. Wellicht is er een betere optie?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG X570 Tomahawk WiFi | € 214,- | € 214,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming X Trio | € 519,70 | € 519,70 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 802 Window Zwart | € 163,89 | € 163,89 |
| 1 | Kabels | Cablemod PRO ModMesh Cable Extension Kit Zwart Zwart | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Waterkoeling | be quiet! Pure Loop 240mm | € 90,41 | € 90,41 |
| 1 | Geheugen intern | Goodram IRDM PRO DDR4 IRP-3600D4V64L17S/16GDC | € 94,80 | € 94,80 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 94,05 | € 94,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.425,80 | ||