Ik wil mn csrike dir. op zn manier inpakken dat iedereen die het op zn computer uitpakt, mn skins, maps en geluiden heeft. MAar niet mn controls. Welke mappen moet ik dan wel of niet inpakken? En moeten de .wad files in mn cstrike dir blijfen??
ja maar der zn toch altijd wel bestanden die in je cstrike root staan die je nodig heb als je gaat spelen of zie ik dat verkeerd? en GFX en zo
Je controls en binds zitten in config.cfg (en eventueel autoexec.cfg).Op maandag 13 augustus 2001 14:05 schreef Gubbo het volgende:
Ik wil mn csrike dir. op zn manier inpakken dat iedereen die het op zn computer uitpakt, mn skins, maps en geluiden heeft. MAar niet mn controls. Welke mappen moet ik dan wel of niet inpakken? En moeten de .wad files in mn cstrike dir blijfen??
Als je die nu even tijdelijk ergens anders neerzet, de map cstrike inpakt, en dan weer terugzet.
Klaar
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Gewoon alles beh. je config.cfg en je autoexec.cfg
.
En als je een custom spray hebt, pldecal.wad weghalen, en als je custom console achtergrond hebt, cached.wad vervangen door originele.
En als je een custom spray hebt, pldecal.wad weghalen, en als je custom console achtergrond hebt, cached.wad vervangen door originele.
hoe werkt dat cached.wad ding?Op maandag 13 augustus 2001 14:58 schreef JeanLucPicard het volgende:
Gewoon alles beh. je config.cfg en je autoexec.cfg.
want als ik hem laad in WorldCraft dan zie ik helemaal nx.
hoe vervang ik die?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Geen idee, had ergens op cs-forum ervanaf gehaaldOp maandag 13 augustus 2001 16:44 schreef basiep het volgende:
[..]
hoe werkt dat cached.wad ding?
want als ik hem laad in WorldCraft dan zie ik helemaal nx.
hoe vervang ik die?
je aangepaste geluiden en sprites kun je allemaal in een .pak file gooien.
Zet die samen met je 'maps' folder in een zipje en je bent klaar.
bijv. Ik had een zooi aangepaste geluiden en crosshairs verdeeld zitten over 3 paks, en over wat andere folders. pakviewer gedownload, alles daarin gegooid en voila...
Zet die samen met je 'maps' folder in een zipje en je bent klaar.
bijv. Ik had een zooi aangepaste geluiden en crosshairs verdeeld zitten over 3 paks, en over wat andere folders. pakviewer gedownload, alles daarin gegooid en voila...
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Pagina: 1