Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupau
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-07 13:08
Mijn vraag werkt deze ook met gigabyte z390 aorus ultra
...
Win 10 - i9 - 32 GB ram

pricewatch: Gigabyte Z390 Aorus Ultra

bvd Paul

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:13

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupau
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-07 13:08
cool dank je Ludwig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hallo @paupau , Ook welkom op GoT, ik zie dat je wel al langer lid bent hier opTweakers, maar nog niet veel in het forum hebt gedaan. Graag zou ik je willen vragen iets meer moeite te steken in een topic die jij start.

Als het goed is krijg je een template te zien als je er één aanmaakt, vol deze desnoods in als je niet zelf volledig een topic start maakt. Wij zien namelijk ook graag wat jij zelf reeds gevonden of geprobeerd hebt, zodat wij jou beter kunnen adviseren.

Daarnaast is men dan ook meer genegen wat meer informatie te geven, dan alleen kort "ja" of "nee", en ben je er meer zeker van dat het advies ook volledig is.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:31
Ligt eraan of je een videokaart gebruikt of niet. Met videokaart krijgt dat ding maar 8 pci-e lanes en de videokaart krijgt er ook 8 ipv 16. Het onderste pci-e slot is met 4 chipset lanes aangesloten dus helemaal geen optie. Eigenlijk is deze kaart alleen geschikt voor HEDT systemen die bijvoorbeeld 40 cpu lanes te verdelen hebben. Cpu's voor Z490 hebben maximaal 16 lanes te verdelen.