In verband met problemen met Mandrake 8.0 in combinatie met mijn P2B-LS moederbord en de melding van Mandrake over het onderwerp (zie https://qa.mandrakesoft.com/~gc/aic7xxx/index.html )overweeg ik het laatste beta bios te installeren zoals gevonden op de duitse ftp site van asus. (Overigens kon ik uit de url niet opmaken dat het om een beta ging : ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Slot_I/INTEL_Chipset/i440BX/P2B-LS )
Op de site staat versie 1014 gedateerd 2 augustus j.l.
Ik hoop hiermee de Adaptec problemen op mijn Linux-bak op te lossen: nu krijg ik regelmatig "kill interrupt handler" in combinatie met totale bevriezing van mijn systeem.
Ik zou echter graag een change log o.i.d. zien van het bios voordat ik mijn machine opblaas / lanceer
, maar ik kan nergens dergelijke informatie vinden. Kan iemand me hiermee helpen?
Op de site staat versie 1014 gedateerd 2 augustus j.l.
Ik hoop hiermee de Adaptec problemen op mijn Linux-bak op te lossen: nu krijg ik regelmatig "kill interrupt handler" in combinatie met totale bevriezing van mijn systeem.
Ik zou echter graag een change log o.i.d. zien van het bios voordat ik mijn machine opblaas / lanceer