Vraag

• Lestinata
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09-01-2021
Mijn vraag:

Ik heb de netatmo smart video doorbell gekocht. Deze heb ik via een trafo en gong geïnstalleerd.
8 uur lang werkt dit prima, zowel live feed als video playback (clips van activiteit die worden bewaard).

Echter. Na deze 8 uur werkt de live feed nog prima, maar spelen de clips niet meer af.
Als ik op play druk start de clip met laden en stopt direct weer. (In de netatmo security app).

Onderstaande foto’s geven aan wat ik zie. Ik druk op start - ik zie kort een laad scherm - en kom weer terug in het eerdere scherm.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
- Netatmo smart video doorbell.
- netatmo security app (op iphone 12 pro met meest actuele software).
- kpn expediabox v10.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Wifi is prima, router voor de zekerheid al 2 keer gereset.
1 keer alles opnieuw geïnstalleerd, dus: app uitgelogd, app verwijderd, netatmo video deurbel gereset en opnieuw ingesteld (hierna werkte alles weer, maar na 8 uur deed zich hetzelfde probleem voor).

Hebben jullie suggesties waardoor de video’s gewoon weer afspeelbaar worden en blijven?

Vr. Gr. Mick.

[Voor 138% gewijzigd door Lestinata op 01-01-2021 16:44. Reden: Had de vraag nog niet volledig verwoord.]

Alle reacties

• KlautePool
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-12-2022
Ik heb bijna hetzelfde probleem, daarom hoopte ik dat dit met mijn Apple One Family account verholpen zou zijn. Ik had al een Aqara camera hangen - welke het perfect doet overigens en alles mooi op iCloud opslaat - maar de deurbel slaat ook niks in iCloud op.

Ik heb overigens een 256 GB (Samsung Durable) Micro-SD erin en hij speelt wel 48 uur af aan opgenomen video lokaal, maar lijkt ook alsof hij eerdere files niet kan vinden.

Ik ben een beetje teleurgesteld in de Netatmo deurbel. Ik had hiervoor een EZVIZ DB1 en die deed alles moeiteloos. Bij het aanbellen leek het alsof je een Facetime call binnenkreeg. Alleen integratie met HomeKit was er niet. Lokaal en FTP was wel een mogelijkheid. Instellen welke afstand nodig was (naast de zones) om te triggeren en 2K beeldmateriaal.

Ik ben overgegaan, omdat ik hoopte dat de rest van mijn HomeKit smarthome er baat bij had met de Netatmo (waar ik de koolmonoxide en rookmelders van heb). Het voelt als een downgrade.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee