met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Eerst licht opschuren, afnemen met bijv. thinner en weer spuiten. Iets meer afstandgebruiken en met lange halen constant spuiten. Niet steeds ophouden met spuiten en voorkomen dat je druipers krijgt.Op maandag 13 augustus 2001 13:59 schreef Servowire het volgende:
Ik had mijn kast gespoten maar het was op sommige plekken dof, omdat ik te dik had gespoten..
Nu wil ik het opnieuw doen, ik heb geporbeerd het er af te schuren, maar dat wil niet. Kan ik er nu gewoon overheen spuiten met lak? Moet ik eerst nog weer primeren?
Maar daar moet je altijd voor zorgen
thx
Ik krijg soms wel eens van dat korrelige oppervlak, hoe komt dit? hoe kan ik dit voorkomen?
Ik wil het liefst dat het er net zo mooi als de lak van een auto er uit ziet
Ik krijg soms wel eens van dat korrelige oppervlak, hoe komt dit? hoe kan ik dit voorkomen?
Verwijderd
Je bedoeld sinaasappelhuid? Dan is je oppervlak te vet en wordt de verf afgestoten door het oppervlak. Beter schuren en ontvetten dan. En gebruik als je echt problemen hebt een goede primer.Op maandag 13 augustus 2001 14:12 schreef Servowire het volgende:
thx
Nee meer alsof de spuitspetters opdrogen als puntjes (dus allemaal kleine korreltjes)Op maandag 13 augustus 2001 14:14 schreef einstein het volgende:
[..]
Je bedoeld sinaasappelhuid? Dan is je oppervlak te vet en wordt de verf afgestoten door het oppervlak. Beter schuren en ontvetten dan. En gebruik als je echt problemen hebt een goede primer.
het voelt dan aan alsof het stoffig is
(vage omschrijving)
Ja, dat is dus geoon stof of ander vuil wat erop is komen te zitten onder het spuiten. Om dat te voorkomen moet je in een stofvrije omgeving gaan spuiten 
Ik heb al eens gehad dat er een vlieg op vast zat
moest ik t weer overnieuw doen
.
Ik heb al eens gehad dat er een vlieg op vast zat
Verwijderd
Ober, er zit een vlieg op mijn kastOp maandag 13 augustus 2001 14:31 schreef _Hades_ het volgende:
Ja, dat is dus geoon stof of ander vuil wat erop is komen te zitten onder het spuiten. Om dat te voorkomen moet je in een stofvrije omgeving gaan spuiten
Ik heb al eens gehad dat er een vlieg op vast zatmoest ik t weer overnieuw doen
.
FlauwOp maandag 13 augustus 2001 14:35 schreef -polle- het volgende:
[..]
Ober, er zit een vlieg op mijn kast![]()
.
Oke
het is goed gelukt
De verf laat niet meer los, en het zit mooi.
Maar.... ik wil dat het er uitziet als autolak.. het ziet er nu een beetje glimmend uit. Hoe krijg je een autolak-look?
Blanke lak werd ook niet echt mooi.
het is goed gelukt
De verf laat niet meer los, en het zit mooi.
Maar.... ik wil dat het er uitziet als autolak.. het ziet er nu een beetje glimmend uit. Hoe krijg je een autolak-look?
Blanke lak werd ook niet echt mooi.
Heb je ook pic's want ik ben wel benieuwd nu natuurlijk
Pagina: 1