Toon posts:

Actiecentrum/meldingen Outlook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Toon19
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 17-02 19:19
Omdat Live Mail niet meer wordt ondersteund, heb ik op mijn 2 pc's Outlook 2013 geïnstalleerd.
Alles werkt naar behoren qua mail, maar één ding krijg ik maar niet voor elkaar:

Op één pc krijg ik vlot alle nieuwe meldingen in het actiecentrum te zien, bij de andere pc lukt dat bij één of twee mailtjes en dan werkt het niet meer. Opnieuw opstarten van Outlook helpt soms, maar zeker niet altijd.
Instellingen op beide pc's zijn hetzelfde: Win10 met dezelfde meldingsinstellingen en POP3-Ziggo met de Ziggo-instellingen.

Geen idee waar ik het moet zoeken, wie wel??

Toon

Alle reacties

• Toon19
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 17-02 19:19
Inmiddels is het lek boven water: PC gaat na 5 minuten in de "slaapstand", dan werkt e.e.a. niet, wel verschijnt er een envelopje onder in de taakbalk.
Op de andere PC (waar alles wèl scheen te werken) was geen "slaapstand" ingesteld.

Er mag dus een "slotje" op dit topic!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee