WinAmp & MP3

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Beste GOT-ers,

Question, Kun je met WinAmp (2.5C) Audio Rippen van je CDROM...? Zit er iets in gebouwd, of moet ik een plug-in downen ???

Thanx.

Graag URL's, als ie er zijn, en ander wacht ik af tot LiveWar 3.0 uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 17:27

Anton

NetApp Implementation Engineer

Met WinAmp kan je niet rippen voor zover ik weet. Alleen afspelen. Maar zoek eens naar Exact Audio Copy (EAC) Da's qua kwaliteit een van de beste rippers. Niet snel, maar goed.

Ik scrobbel ook audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek eens op Windac bij www.download.com , is een audioripper die fantastisch werkt. Leest als er krassen e.d. op de CD zit, zelfs het aantal sectoren dat hij mist opnieuw

• glrfndl
  • Niet online
Audiocatalyst bevalt mij heel goed, ript direct in mp3 formaat :)

Prepare for unforeseen consequences

Verwijderd

kan windac ook, met blade plugin

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm vele opties.... Thanx guys. ;)

Ik had al Music Match 3 als Mp3 ripper, maar ik vind het zo overbodig, omdat ik WinAmp 10X beter vind... makkelijker. Ik zal ff kijken!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Met WinAmp kan je inderdaad niet rippen, of je moet een of andere exotische plug-in downloaden.

Als je wilt rippen zou ik voor Audiograbber gaan. Dat is echt de koning onder de rippers. Je kan er echt alles mee instellen. Je kan er natuurlijk ook direct mee naar MP3 coderen.

• glrfndl
  • Niet online
baschie, bedoel je dat je dan de blade encoder gebruikt? Die is tig keer langzamer dan die van Xing.

Prepare for unforeseen consequences

Verwijderd

Heb ik toch geen verstand van. Ze zeiden dat de geluidskwaliteit veel beter was wanneer je >128kbit compressed. Xing?? Die plug-in ken ik niet. Vertel, waar haal ik die.

• AcidBurn
  • Laatst online: 17:13
rippen? da's voor mij gelukkig verleden tijd :)
plextor heeft het geintje dattie de tracks op een audio cd als wav files ziet.... niks rippen, gewoon knalhard kopieren!
op die manier ben ik met 5-10 sec. klaar met een wav file (ligt eraan of windhoos moeilijk doet of meewerkt)

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Is dat Plextor-gedoe geen rippen dan? Is volgens mij gewoon een of ander fancy proggie dat snel een buffered burst kopie maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

ik gebruik musicmatch 4 als ripper, niet als speler natuurlijk. maar ik vindt hem lekker snel en gelijk naar mp3 natuurlijk.
las ooit ergens dat het 1 van de beste was.
Pagina: 1