Low profile game toetsenbord of ander specifiek toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• F T
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-03 12:28
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuw game toetsenbord met low profile toetsen met RGB of een toetsenbord dat alleen RGB en bepaalde volumetoetsen heeft. Zelf heb ik jarenlang een simpel toetsenbord gebruikt en ik ben de scissor switches en volumetoetsen boven de numpad erg gewend geraakt. Nu wil ik upgraden voor mijn nieuwe build. Mijn voorkeur ligt vooral op dat die lekker weg typt dan dat ik er goed mee kan gamen.

Wat is je budget?
Een toetsenbord is voor mij niet het allerbelangrijkste, mijn geld geef ik liever uit aan bijvoorbeeld extra opslag. Ik zou zeggen dat het budget max €75 is, minder zou natuurlijk fijner zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkvoorkeur heb ik niet en de soort switches maakt niet zo veel uit, als het maar low profile heeft of aan mijn andere voorkeuren voldoet. Het moet wel een compleet toetsenbord zijn met numpad. Verder moet hij moet ook niet langer zijn dan 45cm of een te grote polssteun hebben, vanwege mijn muismatruimte.
Ik ben naar een toetsenbord op zoek dat aan deze voorkeuren voldoet:
- Low profile/scissor switch toetsen
- RGB
- Volumetoetsen (als mogelijk geen scrollwiel of waarbij je Fn+Volumetoetsen moet gebruiken)
of
- Geen low profile, elk soort switch toetsen
- RGB
- Volumetoetsen (als mogelijk geen scrollwiel of waarbij je Fn+Volumetoetsen moet gebruiken)
of
- Elke soort switch toetsen
- RGB
- Volumetoetsen (elk soort)
- USB hub (minimaal 1, maar minst belangrijk)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals eerder genoemd ga ik er meer mee typen dan gamen, echter gaat typcomfort boven de rest. Het geluidsniveau maakt niet uit, maar ik ben geen fan van clicky toetsen. Verder ben ik nog onbekend met mechanische toetsenborden.

Wat ik zelf al heb gevonden:
Scissor switch+RGB+USB hub (echter met Fn volumetoetsen):
pricewatch: Genesis Lith 400 RGB
RGB+USB hub+Volumetoetsen (helaas een volumescroller):
pricewatch: Riotoro Ghostwriter Classic (Qwerty US)
Low profile+RGB (maar weer geen volumetoetsen die ik zoek, daarnaast ook veels te groot formaat):
pricewatch: Razer DeathStalker Chroma - Qwerty

Hopelijk hebben jullie wat suggesties voor me, wellicht kennen jullie wat toetsenborden die nog niet in de Pricewatch staan. De Genesis Lith 400 RGB lijkt mij op dit moment het enige toetsenbord dat zo'n beetje alles heeft wat ik zoek, maar ik hoop dat er nog meer opties zijn.