RTX 3060 Ti & RTX 3070 Round-up

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:09
reviews: Nvidia GeForce RTX 3060 Ti & RTX 3070 Round-up - 9 middenklassers op...

@Tomas Hochstenbach @Trygve

Hier staat in dat jullie de RTX 3060 Ti Gigabyte Gaming OC getest hebben maar jullie spreken ook over dat die een quiet mode zou hebben maar dat klopt niet want die zit zo ver ik weet alleen op RTX 3060 Ti Gigabyte Gaming OC Pro dus waarschijnlijk hebben jullie de Gigabyte Gaming OC Pro getest wat dus een iets andere kaart is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:31

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
@ADDG @choogen Jullie hebben gelijk, we hebben de Gaming OC Pro getest. Ik heb geen idee hoe dit verkeerd is gegaan, daar moeten we in het nieuwe jaar nog maar eens goed naar kijken. Voor nu heb ik het artikel voor zover mogelijk aangepast. Dank voor de oplettendheid!

• choogen
  • Niet online

choogen

Tomas Hochstenbach schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:29:
@ADDG @choogen Jullie hebben gelijk, we hebben de Gaming OC Pro getest. Ik heb geen idee hoe dit verkeerd is gegaan, daar moeten we in het nieuwe jaar nog maar eens goed naar kijken. Voor nu heb ik het artikel voor zover mogelijk aangepast. Dank voor de oplettendheid!
Goed dat je het hebt aangepast. Tweakers is niet de enige die hiermee de mist in ging. Ook bijv. deze YouTuber haalt precies deze twee modellen door elkaar: YouTube: BUY THIS ONE 👌 Gigabyte RTX 3060 Ti GAMING OC 8G (4K Gameplay Benchm...
Hij heeft het nog altijd niet rechtgezet.

• hemmer02
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 06:26
ADDG schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:16:
reviews: Nvidia GeForce RTX 3060 Ti & RTX 3070 Round-up - 9 middenklassers op...

@Tomas Hochstenbach @Trygve

Hier staat in dat jullie de RTX 3060 Ti Gigabyte Gaming OC getest hebben maar jullie spreken ook over dat die een quiet mode zou hebben maar dat klopt niet want die zit zo ver ik weet alleen op RTX 3060 Ti Gigabyte Gaming OC Pro dus waarschijnlijk hebben jullie de Gigabyte Gaming OC Pro getest wat dus een iets andere kaart is.
Inderdaad, ik heb de Gigabyte RTX 3060 Ti Gaming OC ook en daar zit geen quiet BIOS switch op. Dat zit alleen op de duurdere PRO versie. Misschien goed om dit aan te passen in de review, want anders zijn potentiële kopers misschien teleurgesteld (net als ik).

De niet PRO versie heeft juist een ontzettend luid fanprofiel, waarbij hij onder full load 2400 RPM draait. Ik heb op het tweakers forum onder overclocking dan ook een post gemaakt hoe dit met een undervolt en aanpassing van de fan curve op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

@Tomas Hochstenbach Nog een laatste puntje: de Pro-versie van de Gigabyte RTX 3060Ti is 2.5 slot dik i.p.v. 2 slots zoals nu nog in het originele artikel staat: Hoewel ze allebei ongeveer 28cm lang zijn, neemt de RTX 3070 drie sloten in beslag, terwijl de RTX 3060 Ti slechts twee uitbreidingssloten dik is.
NB: de non-Pro is wel slechts 2 slots dik (41 mm vs 51 mm voor de Pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:31

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
choogen schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:16:
@Tomas Hochstenbach Nog een laatste puntje: de Pro-versie van de Gigabyte RTX 3060Ti is 2.5 slot dik i.p.v. 2 slots zoals nu nog in het originele artikel staat: Hoewel ze allebei ongeveer 28cm lang zijn, neemt de RTX 3070 drie sloten in beslag, terwijl de RTX 3060 Ti slechts twee uitbreidingssloten dik is.
NB: de non-Pro is wel slechts 2 slots dik (41 mm vs 51 mm voor de Pro).
Ah, toch nog wat over het hoofd gezien blijkbaar - gefikst!
Pagina: 1