Hoi allen,
Ik heb een vraag omtrent mijn berekening, want ik heb geen idee of het klopt. Al jaren rijd ik ik een leaseauto en ik wil weten of mijn berekening klopt.
Bijtelling per maand: 620 Euro
Luxe bijdrage aan auto per maand: 100 Euro netto
37.75 procent van de bijtelling = ongeveer 230 Euro per maand, netto.
Dit geeft een netto kostenpost van 330 Euro per maand dat ik kwijt ben aan mijn leasebak.
Eerste vraag: klopt deze berekening, zo op het eerste oog?
Betekent dit dat ik die 'luxe' bijdrage van 100 Euro niet meer hoef te betalen als ik dezelfde auto lease, doordat het nieuwe bedrijf dit al kan 'vergoeden'? Ik weet niet zo goed hoe ik die 300 Euro extra van mijn leasebudget moet doorcalculeren zodat ik precies weet wat ik bij mijn nieuwe werkgever zou moeten betalen aan eendezelfde auto.
Kan iemand mij helpen?
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb een vraag omtrent mijn berekening, want ik heb geen idee of het klopt. Al jaren rijd ik ik een leaseauto en ik wil weten of mijn berekening klopt.
Bijtelling per maand: 620 Euro
Luxe bijdrage aan auto per maand: 100 Euro netto
37.75 procent van de bijtelling = ongeveer 230 Euro per maand, netto.
Dit geeft een netto kostenpost van 330 Euro per maand dat ik kwijt ben aan mijn leasebak.
Eerste vraag: klopt deze berekening, zo op het eerste oog?
- Leasebudget huidige werkgever: 700 Euro
- Leasebudget potentieel nieuwe werkgever: 1000 Euro
Betekent dit dat ik die 'luxe' bijdrage van 100 Euro niet meer hoef te betalen als ik dezelfde auto lease, doordat het nieuwe bedrijf dit al kan 'vergoeden'? Ik weet niet zo goed hoe ik die 300 Euro extra van mijn leasebudget moet doorcalculeren zodat ik precies weet wat ik bij mijn nieuwe werkgever zou moeten betalen aan eendezelfde auto.
Kan iemand mij helpen?
Alvast heel erg bedankt!