Toon posts:

Outlook geblokkeerd, herstel in een loop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• deBleij
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 02-01 12:48
Help! Mijn Oulook-account is geblokkeerd en pas weer over een maand bereikbaar. Hierdoor kan ik niet bij mijn opgeslagen mails in mijn werkaccount tot eind januari. Dit betekent dat ik niet kan werken want ik kan niet bij de mails van mijn opdrachtgevers.

Ik gebruik Outlook 2016 in Office 365.

Ik heb alle methodes voor accountherstel al geprobeerd, maar ik kom steeds in een loop terecht. De veiligheidscode wordt per sms naar een onjuist telefoonnummer gestuurd. Dit telefoonnummer heb ik geprobeerd te wijzigen, maar dat wordt dus pas na een maand wachttijd aangepast. Vervolgens wilde ik het verzoek tot wijziging annuleren, maar ook dan wordt de opgevraagde code naar het onjuiste nummer ge-smst, enz. enz. Ik kom dus niet uit deze loop.

Ook via het formulier kom ik er niet. Om te bewijzen dat jij de eigenaar bent van het account moet je o.a. een aantal verzonden mails kunnen aantonen. Dat kan ik niet, omdat ik niet met het emailadres van het geblokkeerde account werk, maar met een daaraan gekoppeld mailadres/alias. Ik heb wel mijn laatst verzonden mails van die alias ingevuld, maar dat werd dus niet als bewijs geaccepteerd.

Ik heb ook geprobeerd te bellen met diverse nummers van klantenservice Outlook maar krijg nergens gehoor.

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is, en dat er iemand is die me verder kan helpen. Nieuwe mail kan ik wel lezen via mijn gmail-account, maar het gaat me dus om alle in mappen opgeslagen mails. Een nieuw account aanmaken durf ik ook niet, want ik ben bang dat ik al mijn mail kwijt raak. Ik heb geen idee of en wanneer er een back-up is gemaakt.

Wie o wie weet raad!?
...

Alle reacties

• pagani
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Kun je niet via de IT afdeling van je werkgever wat druk op Microsoft laten zetten om dit op te lossen?

Na wat beter lezen gok ik dat je ZZPer bent. Heb je een gewoon persoonlijk account of een zakelijk contract?

[Voor 36% gewijzigd door pagani op 30-12-2020 20:53]

Amiga CD32 collectie op V&A NES collectie op V&A

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-01 17:43

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

De vraag is, hoe is het gekomen dat er een ander mobiel nummer op je account staat? Heb je dat oude nummer niet meer?

Kan je ook geen tweede e-mail account gebruiken als recovery?

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• deBleij
Ik ben nieuw op Tweakers en zie niet goed hoe ik op een reactie kan reageren.

Ik ben inderdaad zzp-er. De meeste problemen kan ik wel zelf oplossen, maar nu loop ik vast.

Wat bedoel je met een tweede account gebruiken als recovery? Ik kan niet meer bij outlook/microsoft, op geen enkele manier. Ik ben ook bang iets te overschrijven.

Ik kan wel bij mijn binnenkomende mail via mijn gmail-account, en bij mij totale Verzonden mail, omdat ik die laatste nooit heb gearchiveerd. Maar het gaat juist om de reeds ontvangen mail die ik in mappen heb ondergebracht. Die mappenstructuur mag niet verloren gaan.

• deBleij
Hoe dat onjuiste nummer erin is gekomen weet ik niet, alleen het laatste cijfer is onjuist voor zover ik kan zien. Ik denk een typefout. Ik heb die verificatie niet eerder nodig gehad dus het is me niet eerder opgevallen dat het niet klopte.

• deBleij
@pagani: ik denk dat het een persoonlijk account is (dat ik zakelijk gebruik ☺) Ik weet het verschil eigenlijk niet zo goed.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 01:11

g0tanks

Moderator CSA
deBleij schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:18:
Ik ben nieuw op Tweakers en zie niet goed hoe ik op een reactie kan reageren.
Dat doe je door op 'Quote' te klikken bij een bericht.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee