Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spelen van high-end action RPG/adventures (The Witcher 3, Shadow of the Tomb Raider, Assassin's Creed Odyssey, etc.) en couch co-op (Overcooked 2, Unrailed, Moving Out) op home theater (55" OLED TV en Onkyo 7.1 surround set). TV kan 4K maar de versterker heeft geen passthrough, dus 1080p is eigenlijk goed genoeg. 60 fps op Ultra. Ik wil een mini-ITX systeem bouwen dat makkelijk mee naar andere ruimtes te nemen is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro vind ik een mooi streefbedrag, maar er is ruimte voor meer als dat goed uitkomt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig (ik speel voornamelijk met controllers).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben gecharmeerd van de Fractal Design Node 202 kast. Verder heeft de AMD Ryzen processor mijn voorkeur. Een Ryzen 5600X vind ik nogal prijzig t.o.v. een 3600, en ik vraag me af of ik dat ga merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mini-ITX zodat het een mooi compact systeem wordt. WiFi op het moederbord is handig voor het verplaatsen van het systeem maar niet essentieel.
Ga je overklokken?
Mag, hoeft niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies of dit een goede combo is. Ik twijfel vooral over de GPU.
CPU-koeler mag max 56 mm hoog zijn. Welke dan het beste is weet ik niet.
Past een m.2 SSD wel in deze kast?
Spelen van high-end action RPG/adventures (The Witcher 3, Shadow of the Tomb Raider, Assassin's Creed Odyssey, etc.) en couch co-op (Overcooked 2, Unrailed, Moving Out) op home theater (55" OLED TV en Onkyo 7.1 surround set). TV kan 4K maar de versterker heeft geen passthrough, dus 1080p is eigenlijk goed genoeg. 60 fps op Ultra. Ik wil een mini-ITX systeem bouwen dat makkelijk mee naar andere ruimtes te nemen is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro vind ik een mooi streefbedrag, maar er is ruimte voor meer als dat goed uitkomt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig (ik speel voornamelijk met controllers).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben gecharmeerd van de Fractal Design Node 202 kast. Verder heeft de AMD Ryzen processor mijn voorkeur. Een Ryzen 5600X vind ik nogal prijzig t.o.v. een 3600, en ik vraag me af of ik dat ga merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mini-ITX zodat het een mooi compact systeem wordt. WiFi op het moederbord is handig voor het verplaatsen van het systeem maar niet essentieel.
Ga je overklokken?
Mag, hoeft niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies of dit een goede combo is. Ik twijfel vooral over de GPU.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450I Gaming Plus Max WiFi | € 121,05 | € 121,05 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming X3 Radeon RX 5600 XT EVO | € 362,38 | € 362,38 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Node 202 + Integra SFX 450W PSU | € 136,51 | € 136,51 |
| 1 | Processorkoeling | Alpenföhn Black Ridge | € 44,43 | € 44,43 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 125,- | € 125,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.054,27 | ||
CPU-koeler mag max 56 mm hoog zijn. Welke dan het beste is weet ik niet.
Past een m.2 SSD wel in deze kast?
[ Voor 9% gewijzigd door Garwyx op 30-12-2020 21:51 ]