Hallo allemaal, mijn zoon heeft een Samsung Tab A7 waarop hij Fortnite speel. De mic in de chat doet het niet. Instellingen in Fortnite kloppen met alle filmpjes die ik al gevonden heb. Heb meerdere headsets geprobeerd. Ik kan geluid horen maar andere mij niet. Iemand een idee?
Heeft de Fornite-app toestemming om de microfoon te gebruiken? De tablet heeft ook een ingebouwde microfoon, werkt die wel?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Werkt de microfoon in andere software wel?
Microfoon werkt wel in andere apps. geprobeerd met Skype
Wat gebeurd er als je de Voice Chat Input Device aanpast naar de Headset?
Kan je die uberhaubt wel kiezen daarzo?
Mijn vermoeden is dat de Default Input namelijk de microfoon van de tablet zelf is.
Mijn vermoeden is dat de Default Input namelijk de microfoon van de tablet zelf is.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Ik kan daar geen selectie makenWylana schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:54:
Wat gebeurd er als je de Voice Chat Input Device aanpast naar de Headset?
Dat betekend dat Fortnite je headset niet herkend. Althans niet de input.
Daar zit dan toch het probleem.
Is de headset geschikt (certified) voor de tablet?
Als dat zo is dan zouden anderen hem wel moeten kunnen horen toch? Tenzij de microfoon van de tablet zelf stuk is.Wylana schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:54:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ja en Nee, dat ligt hoe gevoelig de microfoon van de tablet is en of die geen ruis oppakt.g0tanks schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:51:
[...]
Als dat zo is dan zouden anderen hem wel moeten kunnen horen toch? Tenzij de microfoon van de tablet zelf stuk is.
Op mijn vorige tablet had ik daar ook veel moeite mee.
Maar het zou in theorie wel moeten/kunnen ja.
Pagina: 1