Hi all,
Recent heb ik besloten dat ik graag een dashcam wil aansluiten in mijn BMW 1 serie (F20). Mijn oog is gevallen op de 70mai A800 (dochtermerk van Xiaomi). Deze heeft een mooie 4K frontcamera en een achtercamera. Omdat ik geen kabelzooi in m'n auto wil en omdat er parkingmode op de camera zit wil ik graag de dashcam hardwire aansluiten op de zekeringskast. Aansluiting op de camera zelf is micro USB.
Er zijn enkele dingen waar ik tegenaan loop, waarvan ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Recent heb ik besloten dat ik graag een dashcam wil aansluiten in mijn BMW 1 serie (F20). Mijn oog is gevallen op de 70mai A800 (dochtermerk van Xiaomi). Deze heeft een mooie 4K frontcamera en een achtercamera. Omdat ik geen kabelzooi in m'n auto wil en omdat er parkingmode op de camera zit wil ik graag de dashcam hardwire aansluiten op de zekeringskast. Aansluiting op de camera zelf is micro USB.
Er zijn enkele dingen waar ik tegenaan loop, waarvan ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
- De zekeringskast bevind zich in de kofferbak. Hierdoor zijn bijna alle kabels te kort (langste die ik heb kunnen vinden is 5m, heb denk 6-7m nodig). Kan ik deze zomaar verlengen? Tips voor goede kabels hiervoor zijn ook welkom
- De kabel van de achtercamera is 5,5 meter. Dit lijkt ook te kort te zijn, kan deze verlengt worden? De aansluiting is volgens mij een op USB lijkende eigen aansluiting.
- Iemand die toevallig weet op welke fuse ik de dashcam het beste kan aansluiten? Het is dus van belang dat de parking mode blijft werken.