Herstel-telefoonnummer google

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 09:26
Ben nu al heel wat uren aan het kl*ten met het volgende probleem.
In google heb ik mijn herstel telefoonnummer aangepast, aangezien deze niet klopte (typefout van 1 cijfer). Dit is gelukt, maar het is net of dit nummer niet overal aangepast is. Dat wil zeggen als ik nu in thunderbird gmail wil toevoegen, zou ik op een gegeven moment een smsje moeten krijgen, maar dit komt niet. Dus of er zit een storing in het sms systeem of het telefoonnummer klopt nog steeds niet. Dit laatste vermoed ik, want andere smsjes komen wel aan. Ik kan helaas het telefoonnummer verder niet checken want er staan alleen maar puntjes en alleen de laatste 2 cijfers zijn zichtbaar.

Nu is het misschien niet de juiste plek om dit te vragen laat staan de juiste categorie, maar ik had even geen idee waar het anders moest komen. Nu wil ik het ook wel rechtstreeks aan Google voorleggen, maar kom daar maar eens mee in contact.

Kortom, ik hoop dat iemand mij hier verder op weg kan helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Toevallig ben ik net ergens tegengekomen dat het wel een week kan duren voor google het nummer heeft aangepast, dit zou een hoop verklaren. Misschien dat iemand het hier nog kan bevestigen anders ga ik hier maar vanuit en wacht een weekje om vervolgens de boel weer op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-05 00:09
Het kan inderdaad even duren voordat de wijziging die jij hebt gedaan in alle applicaties van Google zijn doorgevoerd. Dit wordt ook aangegeven als je het wijzigt. Oftewel geef het 24 uur.

• Blueflame_Core
Dit werd bij mij niet aangegeven en 24 uur had ik al geprobeerd. Zal nu iets langer wachten.

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:08
Blueflame_Core schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:55:
Dit werd bij mij niet aangegeven en 24 uur had ik al geprobeerd. Zal nu iets langer wachten.
dat wordt ook niet aangegeven
kan wel een week duren