Kraken x63 in nzxt 510 elite

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoomax
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-01-2021
Ik heb niet super veel ervaring met builds dus een simpele uitleg is zeker welkom.

Mijn kraken x63 zal in de case sowieso vooraan geplaatst worden. Op die plaats zitten 2 RGB fans van de case zelf. Ik was dus aan het denken om die RGB fans op m'n cooler te zetten ipv de standaard fans. Na een beetje research en andere builds te zien blijkt dat dit perfect mogelijk is en qua performance ook oke zou moeten zijn.

Is dit een goed idee of zou ik eerder de fans daar laten en de cooler fans naar de binnenkant gericht plaatsen?

En als laatste, als ik de fans van m'n case op de cooler wil zetten, is dit lastig om te doen met weinig ervaring?

Ben van plan tijdens het builden wel tutorials te checken voor de zekerheid of videos van dezelfde case, vanwege corona kan niemand langskomen om te helpen natuurlijk.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannic92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
Toevallig heb ik deze ook vandaag besteld voor mijn NZXT 510 case. Ik heb deze zonder RGB besteld gezien ik geen mooi glasplaat voor heb. Ik zou de fans naar voren plaatsen zodat je 1 je RGB mooi ziet en zodat de verse lucht wordt aangezogen. Plaats de fans naar binnen (zodat je ook de RGB nog niet) dan gebruik je het weer om de warme lucht naar buiten te verplaatsen. Dus dan zou je je top fan of achterste moeten gebruiken om de koele lucht naar binnen te krijgen.

Voorbeeld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k82lTUHfIZmbAtHxnmPUDuKLMxs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DGt4GRQNpArPCJhGEyqIQGX1.jpg?f=user_large

Hopelijk heb je hier iets aan!

[ Voor 16% gewijzigd door Yannic92 op 30-12-2020 15:46 ]

iRacing Profiel | YouTube kanaal