Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:19
Beste Tweakers,

Om niet meer heel lang mijn GSM hoeven vast te houden als ik achter mijn computer zit, kocht ik onlangs een Bluetooth-adapter voor mijn PC aangezien deze dat nog niet ondersteunde. Nu kan ik dus de Jouw Telefoon-app gebruiken op mijn pc zodat ik vanaf daar kan bellen. Maar als ik dit test door bijvoorbeeld naar Voicemail te bellen, dan blijft mijn GSM een paar seconden op bluetooth-geluid staan, maar daarna schakelt deze weer over naar zijn eigen speakers. En tijdens dat mijn GSM op bluetooth geluid staat hoor ik ook niets in mijn headset terwijl deze wel aanstaat. En ook het volume staat op een voldoende hoog niveau.

Doe ik iets fout in mijn instellingen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:47
Is je bluethooth headset (merk/model) verbonden met de Windows? PC, met de Smartphone (Merk, Android versie), of met beide?

Werkt de headset wel gewoon als je de PC uit hebt staan en alleen met de telefoon wilt bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:19
swhnld schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:15:
Is je bluethooth headset (merk/model) verbonden met de Windows? PC, met de Smartphone (Merk, Android versie), of met beide?

Werkt de headset wel gewoon als je de PC uit hebt staan en alleen met de telefoon wilt bellen?
De headset dat ik een gebruik is een Gaming Headset, het werkt met een inbegrepen USB-dongletje dat je in je PC stopt. Dat gebruikt geen Bluetooth.