Bestaat er zoiets als 1 casefan die zowel lucht aanzuigt en tegelijk afzuigt (een fan in de vorm van een waterrad?).
Zo ja, URL/pics/ ervaringen graag!
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Verwijderd
1
2
3
| |
<---- | <-----
| |
Wèh zedde gij??
Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Verwijderd
hebbe ie er misschien een pic van?Op maandag 13 augustus 2001 14:31 schreef -polle- het volgende:
Sterker nog, ik heb zo'n geval liggen !
Het is een onderdeel van een vrachtwagen, dat er een keer af was gevallen bij een ongeluk. De brandweer had het toen over het hoofd gezien, dus toen had ik het maar meegenomen.
Dat geval gaat op 24 volt, maar ik heb er nog niets mee gedaan, het zit ook helemaal onder het roet en smeer. Ik denk dat het ongeveer 1 kilo weegt, het ziet er uit als een electromotor met een schoepenrad erop.
Ik wil het je wel gratis toesturen hoor, maar ik weet dus niet of het werkt en of je er iets mee kan. Als jij de verzendkosten betaalt kan je het krijgen.
Nah, ik heb geen fototoestel of digicam, wel een scanner, maar dat werkt niet. ik zal hem eens even gaan opmeten.Op maandag 13 augustus 2001 14:57 schreef rick17 het volgende:
[..]
hebbe ie er misschien een pic van?
Verwijderd
Fan die zuigt en blaast tegelijk? MMm zet er 2 op! 1 die zuigt en 1 die blaast, werkt uitermate goed moet ik zeggen.Op maandag 13 augustus 2001 13:10 schreef robbb het volgende:
Bestaat er zoiets als 1 casefan die zowel lucht aanzuigt en tegelijk afzuigt (een fan in de vorm van een waterrad?).