Webapp voor klein bedrijf met planning en knowledge base

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkeb
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-02-2022
Beste Tweakers,

Voor een klein bedrijf met zo'n 2-3 werknemers zijn we op zoek naar een webapplicatie waarin een knowledge base (of wiki) gecombineerd wordt met een planning.

De planning en kalender moet gekoppeld worden aan de werkzaamheden van de verschillende projecten. De knowledge base is voor het eigen interne ontwikkelproces, met tutorials en howto's.

We hebben al diverse oplossingen geprobeerd, maar de combinatie is lastig te vinden. Hebben jullie nog tips en ideeen?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Handig om dan aan te geven welke je al geprobeerd hebt, en waarom ze niet voldeden :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:32
Dit zijn wel twee verschillende zaken die vaak niet direct als "pakket" geleverd worden. Je kunt eens kijken naar Atlassian. Daaronder valt JIRA wat je wellicht kunt gebruiken als planningstool, en Confluence als wiki.

Edit: eens met onderstaande reactie. Teams :)

[ Voor 10% gewijzigd door De_Bastaard op 30-12-2020 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:42
Volgens mij heeft Office 365 suite genoeg tools die op elkaar “inhaken” en jou hierbij kunnen helpen. Teams, Planner, Tasks, Sharepoint, etc. Juist voor kleine bedrijven lijkt me dat een prima oplossing. Heb je daar al naar gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 12:50
Ik ben het helemaal met Archie_T eens, de Office365 suite bevat alles wat je aangeeft nodig te hebben (én is doorgaans inherent aan elkaar gekoppeld c.q. te koppelen) :)