Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op dit moment office en virtual machines, later als de videokaarten wat goedkoper zijn wil ik deze aanschaffen (zou ook tweehands kunnen). ik heb nog geen voeding opgenomen, omdat ik niet weet welke ik moet hebben en welke gemakkelijk past.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1000 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Toetsenbord en muis
- monitor 24" 1080p60
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- niet te grote case er moet een high end kaart in passen wil geen voeding die herrie maakt.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning, maar als het heel zinvol is mag het.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
Op dit moment office en virtual machines, later als de videokaarten wat goedkoper zijn wil ik deze aanschaffen (zou ook tweehands kunnen). ik heb nog geen voeding opgenomen, omdat ik niet weet welke ik moet hebben en welke gemakkelijk past.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1000 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Toetsenbord en muis
- monitor 24" 1080p60
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 167,95 | € 167,95 |
1 | Moederborden | ASRock Z490M-ITX/ac | € 159,05 | € 159,05 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P Zwart | € 82,36 | € 82,36 |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX436C17PB3K2/32 | € 151,90 | € 151,90 |
1 | Voedingen | Corsair SF600 | € 120,40 | € 120,40 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 125,- | € 125,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 806,66 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- niet te grote case er moet een high end kaart in passen wil geen voeding die herrie maakt.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning, maar als het heel zinvol is mag het.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
[ Voor 7% gewijzigd door liketweakers op 30-12-2020 20:14 . Reden: toevoeging wat ik met het systeem wil doen ]