Toon posts:

SiS 630/730 onboard ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist een systeempje gebouwd voor een maat van me, helaas moest het super-budget allemaal, dus het is een alles on-board systeempje geworden.

Op het Mainboard zit de SiS 630/730 grafische kaart onboard en die zuigt enorm.
(verder een duron800 en 256 Mb geheugen)
Ik heb een 3Dmark2000 gedraaid en hij haalt nog geen 800 punten !!!!

Mijn vraag is, heeft iemand ervaring met gamen op zo'n all-in-one bord?

Valt er nog iets te tweaken aan die SIS-zooi, of moet hij maar gaan sparen voor een Gforce MX???

J.

Verwijderd

onboard zuigt altijd.. nou ja, voor games wel.. dat word sparen voor die knul :)

Verwijderd

Inderdaad stukje bij beetje bij prikken....
Met een beetje geduld kan die over een paar jaar gamen...
Als de basis dan al niet verouderd is *D

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 13 augustus 2001 13:01 schreef NewAdmin het volgende:
Zojuist een systeempje gebouwd voor een maat van me, helaas moest het super-budget allemaal, dus het is een alles on-board systeempje geworden.

Op het Mainboard zit de SiS 630/730 grafische kaart onboard en die zuigt enorm.
(verder een duron800 en 256 Mb geheugen)
Ik heb een 3Dmark2000 gedraaid en hij haalt nog geen 800 punten !!!!
Ook niet gek! Die onboard vreet geheugenbandbreedte waardoor VGA en CPU elkaar lopen te concurreren.
Mijn vraag is, heeft iemand ervaring met gamen op zo'n all-in-one bord?
Heb af en toe lopen UT-en op een Biostar i810 plank. Totdat ik maar besloot het lekker bij Starcraft en 2D te houden :'(
Valt er nog iets te tweaken aan die SIS-zooi, of moet hij maar gaan sparen voor een Gforce MX???
Tja, tweaken... misschien, maar een €10 losse PCI kaart schiet in de tussentijd enorm op doordat het iig niet de CPU belemmert. AGP kaarten moet je mee oppassen- op die M810LMR (gok ik zo 123) zit op de AGP slot een rode sticker met wat er allemaal wel op werkt. Veel andere dingen dus niet. Ik heb iig zelf getest- ABIT Siluro MX400 geen problemen, maar een Matrox G200 of een Permedia2- ho maar :(

Oslik blyat! Oslik!