wil dmz dus das met twee lan kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 590 views

Vraag

• r1ch_ard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04-2021
ik zoek een liefst snort compatbile dmz setip

budget voor handen maar heb bepaald net niks met en network translation firewall wpa2 oud

mijn voorkeur gaat uit naar dure mrken synamantec raptor of cisoc maar ja evngoed niet te beteland dus zok wat betrs tweakers at mind

Heb geen harware wil het kopen kommmar

omgeving redelijk dicht gempte linux met w10 kindje

wil graag snort dmz mag kosten eventuele mods geen input en bla geblockt accepeer ik maar verwacht ik niet o tweakertjes

If my message seems ambiguous, I'm with General Stupidity with Murphy's law. Trial and error.

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:27
Slechte vertaalapp gebruik je!

• r1ch_ard
eensch. ben opzoek naar dmz oplossing

If my message seems ambiguous, I'm with General Stupidity with Murphy's law. Trial and error.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-01 13:33
Ik heb het 10 keer overgelezen, maar het is mij volledig onbekend wat je nu zoekt. Ik ben even er van uit aan het gaan dat je lam bent, dat mag, het is vakantie... Maar het gaat alle kanten op. Symantec Raptor of Cisco. Dan komt WPA2 erbij.

Wellicht morgen even opnieuw er naar kijken. Kop koffie erbij.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• r1ch_ard
*neemt koffie* half woord mij zat zoek naaast mjn linux bst ict en w10k controle over in en uit maar wel gescheiden

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vooropgesteld; hier is weinig van te maken, maar ik doe een poging;

Je bent op zoek naar een DMZ oplossing die SNORT compatible is ( https://www.snort.org/ ). Je hebt de voorkeur voor kant-en-klare oplossingen van een merk als Symantec, Raptor of Cisco, maar dat is best aan de prijs. Vandaar de vraag hier hoe je een betaalbare DIY oplossing in elkaar kan zetten; kosten, benodigde soft- en hardware etc.

Huidige netwerk heeft zo te zien een Linux en W10 machine.

Zit ik in de buurt? Verder geen inhoudelijke bijdrage aangezien ik er geen verstand van heb :+

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 29-12-2020 23:25 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:26
Als je nu eens ZONDER afkortingen typt, in word. Dan gebruik je daar autocorrect.
Probeer zinnen te maken van minimaal acht woorden, zodat het een leesbaar geheel wordt.

Alvast bedankt.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
99ruud99 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:23:
Als je nu eens ZONDER afkortingen typt, in word.
Of zonder alcohol op een topic starten. Hier valt echt niets van te maken.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 18:47

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Modbreak:@r1ch_ard Ik wil jouw vragen de topic start eens aan te passen in Nederlands dat te begrijpen is. Eventueel jouw andere reacties ook eens aan te passen. Lukt dit niet dan zal ik het topic sluiten, want dit gaat nergens heen zo. Overigens heb ik een vermoeden dat jij hier reeds eerder op aangesproken bent

edit:

Modbreak:Bij deze is het topic gesloten

[ Voor 14% gewijzigd door _Dune_ op 30-12-2020 18:35 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.