hoogst tijd voor een nieuwe pc. hij is nog wel vlot maar het is een pre-built die ik verder heb geupgrade dan praktisch is (fan direct aan molex connector gesoldeerd, halve hdd cage eruit gehaald met de slijptol omdat de gpu niet paste etc.) ben van plan dit te halen.
[mbr]*knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch[/]
excuus. hieronder via die manier
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het systeem wordt vooral gebruikt als werkmachine. denk hierbij aan word, excel en boekhoudsoftware maar ook software zoals altium designer, matlab en verschillende IDE's. ook wil ik er af en toe een game op spelen maar dit zijn alleen oudere en lichtere spellen zoals borderlands, minecraft en jackbox
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zat zelf te denken aan zo'n 400 euro (blijf een student) aangezien ik een aantal onderdelen meeneem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur is al goed. heb een logitech draadloos toetsenbord en muis set en 2 philips full hd schermen op een arm. die ga ik gewoon door met gebruiken
de volgende componenten wil ik meenemen:
MSI r9 270x 2gb gaming x OC
kingston a400 480gb ssd
antec earthwatts ea-500d 500w 80plus voeding
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een nieuwe processor, redelijke case, nieuw mobo en een zwik ram voor multitasken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil een minitower pc case zonder window die stoffilters bij de intake heeft. voor de rest vooral goedkoop
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
ik heb mijn lijstje al samengesteld maar is enige tijd geleden dat ik voor het laatst dit heb gedaan. vraag of jullie iets raars opvalt dat ik het niet moet doen of dat ik op punten nog kan verbeteren.
case heb ik uitgezocht vanwege formaat, lage prijs, afneembaar stoffilter, 2 meegeleverde fans en geluidsdemping. cpu-mobo combo vanwege msi cashback christmas (toch weer 50 eu) en ram weer vanwege prijs.
[mbr]*knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch[/]
excuus. hieronder via die manier
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 152,94 | € 152,94 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B460M Bazooka | € 90,65 | € 90,65 |
| 1 | Behuizingen | Antec P5 | € 47,59 | € 47,59 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-2666C19D-16GIS | € 63,85 | € 63,85 |
| 1 | Voedingen | Seasonic S12III 550W | € 48,90 | € 48,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 403,93 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het systeem wordt vooral gebruikt als werkmachine. denk hierbij aan word, excel en boekhoudsoftware maar ook software zoals altium designer, matlab en verschillende IDE's. ook wil ik er af en toe een game op spelen maar dit zijn alleen oudere en lichtere spellen zoals borderlands, minecraft en jackbox
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zat zelf te denken aan zo'n 400 euro (blijf een student) aangezien ik een aantal onderdelen meeneem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur is al goed. heb een logitech draadloos toetsenbord en muis set en 2 philips full hd schermen op een arm. die ga ik gewoon door met gebruiken
de volgende componenten wil ik meenemen:
MSI r9 270x 2gb gaming x OC
kingston a400 480gb ssd
antec earthwatts ea-500d 500w 80plus voeding
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een nieuwe processor, redelijke case, nieuw mobo en een zwik ram voor multitasken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil een minitower pc case zonder window die stoffilters bij de intake heeft. voor de rest vooral goedkoop
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
ik heb mijn lijstje al samengesteld maar is enige tijd geleden dat ik voor het laatst dit heb gedaan. vraag of jullie iets raars opvalt dat ik het niet moet doen of dat ik op punten nog kan verbeteren.
case heb ik uitgezocht vanwege formaat, lage prijs, afneembaar stoffilter, 2 meegeleverde fans en geluidsdemping. cpu-mobo combo vanwege msi cashback christmas (toch weer 50 eu) en ram weer vanwege prijs.
[ Voor 33% gewijzigd door Jeroenk691 op 29-12-2020 22:05 ]