Decoupeerzaag bij Aldi...

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Vanaf 15 aug kun je decoupeerzaag kopen bij Aldi voor 40 piek.

Als ik goed kijk, is het een regelbare decoupeerzaag (wieltje bovenaan) dus dat is in elk geval beter en niet zo duur.

Vooral zagen in plastic (frontplaat) moet langzaam gaan. Te snel zal boel warm worden en dat krijg je lelijke krullen. Dit zaag komt me goed uit.

Ik ga 'm zeker kopen voor mijn volgende casemods. Er moet speciale luchtafvoer in mijn serverkast komen, op nette manier.
Ik vind gaten boren in zijwanden niet erg mooi. Dit is wel erg makkelijke manier, dus ik heb toch maar wat anders in m'n hoofd.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 13 augustus 2001 12:52 schreef MrDummy het volgende:
Vanaf 15 aug kun je decoupeerzaag kopen bij Aldi voor 40 piek.

Als ik goed kijk, is het een regelbare decoupeerzaag (wieltje bovenaan) dus dat is in elk geval beter en niet zo duur.

Vooral zagen in plastic (frontplaat) moet langzaam gaan. Te snel zal boel warm worden en dat krijg je lelijke krullen. Dit zaag komt me goed uit.

Ik ga 'm zeker kopen voor mijn volgende casemods. Er moet speciale luchtafvoer in mijn serverkast komen, op nette manier.
Ik vind gaten boren in zijwanden niet erg mooi. Dit is wel erg makkelijke manier, dus ik heb toch maar wat anders in m'n hoofd.
Waarschuwing:

M'n vader heeft bij de vorige aanbieding van die decoupeerzagen zo'n geval gekocht.
Best een fraai apparaat, maar het zaagblad recht in het toestel zetten is een enorm lastige klus

Hoewel de Aldi absoluut goed spul levert, is dat bij die decoupeerzaag NIET het geval... Ik raad het je je af om die te kopen.

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

ik heb hie ook zo'n ding hoor...
Werkt goed..

heb daarmee [KiP] uit de zijkant van mn kast gehaald...
Ik zeg niet dat het top kwaliteit is, maar dat geld...

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

• Extrada
  • Laatst online: 23-03-2024
Ik heb gewoon zo'n dremel clone gekocht bij de kijkshop FL 69,- met 25 hulpstukken kunnen ook onderdelen van een echte dremel op.

Werkt echt perfect!!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 13 augustus 2001 13:01 schreef H3AdTr1P het volgende:
ik heb hie ook zo'n ding hoor...
Werkt goed..

heb daarmee [KiP] uit de zijkant van mn kast gehaald...
Ik zeg niet dat het top kwaliteit is, maar dat geld...
Ik zeg niet dat hij slecht zaagt... het apparaat werkt wel maar er zijn situaties waar het een belemmering is dat het zaagblad wat scheef staat ten opzichte van de voet (scheef in de zin van wel loodrecht erop, maar het zaagblad 'zaagt' een beetje naar links terwijl de voet naar voren wijst

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Tsja, ik heb al eerder decoupeerzaag maar die heeft geen snelheidsregeling.
Hiermee smelt plastic veel te snel.

Het is wel betere merk maar ook soms is zaagblad niet altijd recht (schroefklem hier)
Dat zaagblad niet recht staat vind ik niet erg. Ik kijk wel uit wat ik zaag. Je moet maar niet te snel zagen. Zaag rustig, dat scheelt ellende. ;)

• Loran
  • Laatst online: 27-07 16:38
Precies een jaar geleden hadden ze bij de aldi dezelfde decoupeerzaag.
Toen heb ik er 1 gekocht en die werkt perfect
(vind ik) en je kan inderdaad bovenin het toerental regelen. :p

en wat betreft dat zaagblad:
komt dat niet doordat je misschien te snel een te scherpe hoek wilde maken en daardoor het zaagje hebt verbogen????

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
* Dreamstar Joker herrinert zich een topic over een fake-dremel bij een bepaalde supermarkt :)

Verwijderd

bij de aldi kan je ook een soldeerrevolver kopen vanaf 15 aug
prijs weet ik niet direct meer

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
spieken in Aldi krant...

Soldeerbout: 15 piek

Combi Schuurmachine (driehoekje): 70 piek

CD Writer 12/8/32 Philips: 280 piek
(met Nero 5)

Suffe Apollo 2200 printer: 160 piek
(kleur kan ie)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 13 augustus 2001 20:12 schreef Loran het volgende:
en wat betreft dat zaagblad:
komt dat niet doordat je misschien te snel een te scherpe hoek wilde maken en daardoor het zaagje hebt verbogen????
Nee.... absoluut niet

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Als je scherpe hoek wil zagen, kun je (voor)boren of even beetje wegzagen voordat je de zaagblad omdraait. Dus eerst ruimte maken, dan verder zagen in scherpe bochten.
Ook in hoeken.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:27
Jaja ik heb er net een gekocht, kwam toevallig langs de aldi :)

Zaagje erin gestopt, volgens de hanleiding moest je die er zo diep mogelijk in doen. Had ik gedaan, vervolgens het apparaat aangezet. Na het uitzetten wilde ik er een ander zaagje in doen, blijkt het eerste zaagje doormidden te zijn gebroken :( Halve voorkant eraf gesloopt, blijkt het zaagje zich boven door het plastic te hebben geboord :( Eruit gehaald, nieuw zaagje erin en hij doet het weer :)

Dus goed kijken dat je zaagje niet te hoog uitsteekt aan de bovenkant en niet proberen het zaagje muurvast te draaien want dan breekt ie :Y)

Ga binnenkort mijn case ermee modden :)

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Oh GoT, hier gaan we weer, iedereen gaat zijn moeder >:) weer mobiliseren om dat ding bij de aldi weg te trekken :)
Blijft mooi, dit soort ongein
ROFL

• straat
Op dinsdag 21 augustus 2001 20:15 schreef Sundead het volgende:
Oh GoT, hier gaan we weer, iedereen gaat zijn moeder >:) weer mobiliseren om dat ding bij de aldi weg te trekken :)
Blijft mooi, dit soort ongein
ROFL
Morgen zijn er weer nieuwe aanbiedingen :)

Nog ff een vraagje:

Voor 1mm dik RVS, moet ik het zaagje dan recht laten zagen en een laag toerental? Want ik las dat je voor zachter materiaal het zaagje beter schuin kan zetten en deze heeft 4 standen :)

Verwijderd

troep van de aldi.... als et stuk gaat (en dat gaat et snel) heb je hele slechte service... ET ZUIGT..

Mzzls }:O

• straat
Op dinsdag 21 augustus 2001 20:29 schreef de_koeievanger het volgende:
troep van de aldi.... als et stuk gaat (en dat gaat et snel) heb je hele slechte service... ET ZUIGT..

Mzzls }:O
Maar je hebt wel 2 jaar garantie en het is zo goedkoop dat je eigenlijk beter meteen een nieuwe kunt kopen. B-)
Pagina: 1