Ik wil graag opnemen vanaf oude videobanden van een AKAI video cassette recorder naar Studio 12 op mijn pc met Windows 10.
Ik krijg een foutmelding in Studio 12: "er is geen geldig invoersignaal gevonden. controleer de kabels".
Ik heb de volgende verbinding gelegd vanaf AKAI: scartstekker achterin AKAI in VCR decoder.
Deze scart schakelaar op out gezet. Hieraan vast gekoppeld driekleurige tulpstekkers.
Deze tulpstekkers verbonden aan een Grabber EW3707 . Deze Grabber met USB verbonden aan de pc.
PS: aan de Grabber hangt nu een losse ronde zwarte stekker. (S video?)
Zodra ik de verbinding maak, krijg ik twee keuzes onder opnamebron bij de setupopties:
Dit zijn de keuzes "Polaris Video Capture" en "DV-camcorder"
Bij opnameformaat kan ik bij standaardwaarden kiezen uit AVI of MPEG-1/2.
Wat ik ook kies, het lukt niet.
Studio 12 reageert wel op het inpluggen van de Grabber, want normaal gesproken krijg ik bij opnamebron de
volgende keuzes: DV of MPEG-1/2.
Wie heeft een oplossing?
Ik krijg een foutmelding in Studio 12: "er is geen geldig invoersignaal gevonden. controleer de kabels".
Ik heb de volgende verbinding gelegd vanaf AKAI: scartstekker achterin AKAI in VCR decoder.
Deze scart schakelaar op out gezet. Hieraan vast gekoppeld driekleurige tulpstekkers.
Deze tulpstekkers verbonden aan een Grabber EW3707 . Deze Grabber met USB verbonden aan de pc.
PS: aan de Grabber hangt nu een losse ronde zwarte stekker. (S video?)
Zodra ik de verbinding maak, krijg ik twee keuzes onder opnamebron bij de setupopties:
Dit zijn de keuzes "Polaris Video Capture" en "DV-camcorder"
Bij opnameformaat kan ik bij standaardwaarden kiezen uit AVI of MPEG-1/2.
Wat ik ook kies, het lukt niet.
Studio 12 reageert wel op het inpluggen van de Grabber, want normaal gesproken krijg ik bij opnamebron de
volgende keuzes: DV of MPEG-1/2.
Wie heeft een oplossing?