Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag eens zelf een desktop bouwen, in het verleden Dell-computers en Macbooks gehad, nooit zelf een desktop gebouwd. Nu op het punt dat ik eigenlijk ook wel weer Windows wil gebruiken en wil gamen 1080p, misschien 1440p? Tevens gebruiken om een dual-boot of VM met Ubuntu te installeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis heb ik, en een samsung 1080p-scherm van 24 inch, ooit nog up te graden naar groter
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk nu aan het lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een niet te grote tower, niet te veel lawaai
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar advies. Passen deze componenten bij elkaar? Adviseren jullie in deze tijd deze componenten? Ik begrijp dat videokaarten moeilijk leverbaar zijn, is dit een goede keus? Wat vinden jullie van onderstaande set-up? Ik sta open voor alle feedback!
Ik wil graag eens zelf een desktop bouwen, in het verleden Dell-computers en Macbooks gehad, nooit zelf een desktop gebouwd. Nu op het punt dat ik eigenlijk ook wel weer Windows wil gebruiken en wil gamen 1080p, misschien 1440p? Tevens gebruiken om een dual-boot of VM met Ubuntu te installeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis heb ik, en een samsung 1080p-scherm van 24 inch, ooit nog up te graden naar groter
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk nu aan het lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een niet te grote tower, niet te veel lawaai
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar advies. Passen deze componenten bij elkaar? Adviseren jullie in deze tijd deze componenten? Ik begrijp dat videokaarten moeilijk leverbaar zijn, is dit een goede keus? Wat vinden jullie van onderstaande set-up? Ik sta open voor alle feedback!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Elite | € 145,- | € 145,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1650 Super Ventus XS OC | € 179,69 | € 179,69 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,76 | € 50,76 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 70,80 | € 70,80 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 154,90 | € 154,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 959,95 |