Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• DNAxtreme
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-11 20:26
Goedemiddag,

Ik ben opzoek naar een (input?) sensor welke ik kan aansluiten op mijn Dahua VTO Intercom. De intercom heeft namelijk een relais (NC/NO/COM) ook heeft de intercom een 12v uitgang om eventueel een sensor te voeden. Normaalgesproken sluit ik daar een elektrisch slot op aan en na het aanbieden van mijn vinger, opent het elektrische slot. Nu wil ik, dat na het aanbieden van mijn vinger, mijn Nuki 2.0 slot opengaat. Dit omdat het aanleggen van een elektronisch slot niet mogelijk is in mijn geval.

Mijn vraag
Ik zoek dus een sensor, welke ik kan gebruiken in home assistant, welke na het aanbieden van mijn vinger bij de intercom de sensor een puls geeft en home assistant kan laten weten dat de Nuki open moet gaan.

Iemand die een tip heeft? Op internet geven mensen ook aan een Nuki afstandsbediening te "hacken" en de draden daarvan aan te sluiten op een relais. Zou mogelijk moeten zijn, maar dan heb ik wel te maken met een batterij in de afstandsbediening. En dat geniet niet de voorkeur.

Alvast dank.

Alle reacties

• cinematic
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-08 13:48
Kijk eens naar de Fibaro Smart Implant