Vraag

• Vikas L
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-01-2021
Recentelijk is mijn stroom uitgevallen en toen ik zocht naar wat de oorzak was, bleek het mijn computer te zijn. Ik heb de stroom weer aangezet en eventjes gewacht maar toen ik mijn pc probeerde aan te zetten wou die niet aan. Ik ben dus online gaan zoeken naar wat er kapot zou kunnen gaan. Ik heb mijn voeding gecheckt doormiddel van een paper clip en die is helemaal kapot. Nu is mijn vraag of er nog andere delen van mijn pc kapot zijn gegaan zoals mijn voeding.

Alle reacties

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:36

jgj82

Ja, maar = nee

Vikas L schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:21:
Recentelijk is mijn stroom uitgevallen en toen ik zocht naar wat de oorzak was, bleek het mijn computer te zijn. Ik heb de stroom weer aangezet en eventjes gewacht maar toen ik mijn pc probeerde aan te zetten wou die niet aan. Ik ben dus online gaan zoeken naar wat er kapot zou kunnen gaan. Ik heb mijn voeding gecheckt doormiddel van een paper clip en die is helemaal kapot. Nu is mijn vraag of er nog andere delen van mijn pc kapot zijn gegaan zoals mijn voeding.
Je hebt zelf al vast gesteld dat je voeding "toast"is.

Het antwoord op je vraag is: "Dat is mogelijk"
Je gaat er alleen achter komen door een zeker werkende voeding aan te sluiten op het verdachte systeem.

Succes!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:21
Welk merk en type voeding heb je?

• Vikas L
Uszka schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:51:
Welk merk en type voeding heb je?
Ik had een “ Evga 600 W1, 80+ White 600w

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:21
Waardeloze voeding. Nu heb je mooi de gelegenheid een voeding te kopen die wel goed is.

Welke cpu en videokaart heb je?

• Vikas L
Uszka schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:22:
Waardeloze voeding. Nu heb je mooi de gelegenheid een voeding te kopen die wel goed is.

Welke cpu en videokaart heb je?
Idd hij is niet de beste. Ik heb nu een Amd 7 2700 en een Radeon rx570 (ik weet die is slecht). Ik ga wel binnenkort mijn gpu upgraden naar iets van 2070.
Pagina: 1