Toon posts:

LG OLED CX | Soort stekker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DarkTower27
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-03 07:34
Mijn vraag
Ik lees dat de stoomkabel en stekker vast aan deze televisie zit. Ik overweeg deze tv aan te schaffen, maar in verband met een pvc buis in de muur voor kabels zou ik graag willen weten wat voor soort stekker er aan zit? Vast dank!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
LG handleiding bekeken, diverse youtube video's bekeken

Beste antwoord (via DarkTower27 op 29-12-2020 13:18)

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:40
Ik heb even bij mijn C9 gekeken. Die is grotendeels identiek aan de CX en ik neem aan de stroomaansluiting ook. Er komt gewoon een kabeltje uit de tv dat vastzit. Er zit een klepje omheen dat ik even heb losgeschroefd en het ziet eruit alsof dit een speciale connector is die LG bedacht heeft. Excuseer de niet geweldige foto, maar je krijgt het idee wel door. Het is in ieder geval géén C7-snoer.

Aan het einde van de stroomkabel zit een standaard smalle stekker zonder aarde.

Alle reacties

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:36
Vaak hebben tv's een C7 apparaatsnoer.
https://www.allekabels.nl/230_volt/apparaatsnoer/c7.html

[Voor 43% gewijzigd door jeroen3 op 29-12-2020 07:43]

• DarkTower27
Dank je wel Jeroen, ik hoop alleen dat er nog iemand is die deze tv heeft en dit kan bevestigen?

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-08 21:12

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Ik zie hier wat foto's. Het lijkt er inderdaad op.
Maar wellicht moet je de handleiding even opzoeken, daar zal het vast en zeker staan.
https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/cx-oled

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • Beste antwoord
  • +7Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:40
Ik heb even bij mijn C9 gekeken. Die is grotendeels identiek aan de CX en ik neem aan de stroomaansluiting ook. Er komt gewoon een kabeltje uit de tv dat vastzit. Er zit een klepje omheen dat ik even heb losgeschroefd en het ziet eruit alsof dit een speciale connector is die LG bedacht heeft. Excuseer de niet geweldige foto, maar je krijgt het idee wel door. Het is in ieder geval géén C7-snoer.

Aan het einde van de stroomkabel zit een standaard smalle stekker zonder aarde.

• DarkTower27
Duidelijk Faraga, dank je wel hier kan ik mee verder!

• Eierbal
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
faraga schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:11:
Ik heb even bij mijn C9 gekeken. Die is grotendeels identiek aan de CX en ik neem aan de stroomaansluiting ook.
Klopt. Toevallig zelf ook de kabel van m'n CX los moeten halen om 'm achter het meubel te krijgen. Makkie om te doen: schroefje los, klepje aantrekken, stekker losmaken.

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:09
Is dit toevallig ook zo bij de GX?

• ten010
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-07 23:32
chrissis schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:52:
Is dit toevallig ook zo bij de GX?
Dit vraag ik mij ook af.
Dikke stekker past niet door mijn kabelgoot in de muur helaas.
Hoop dat ik het kan loskoppelen achter mijn tv, door de goot trekken en dan weer aansluiten aan de tv.

• Eierbal
  • Niet online
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er een andere stekker gebruikt is. Ook op afbeelingen van oudere modellen zie ik die stekkers. Niet teveel huiveren dus.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:35

CyBeRSPiN

sinds 2001

• Eierbal
  • Niet online
Maar de stekker zelf is wel hetzelfde >:) :+

• ten010
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-07 23:32
Dat wordt dan de stekker afknippen en opnieuw aansluiten als de kabel door de goot is :(

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:12
ten010 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:07:
Dat wordt dan de stekker afknippen en opnieuw aansluiten als de kabel door de goot is :(
Eierbal schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:33:
Maar de stekker zelf is wel hetzelfde >:) :+
(y) 8)7

AMD Phenom II x4 840/8 Gb/HD 6770, Lenovo G50-70, Samsung Tab A7, Huawei P20pro, Pentax K3, Denon AVC-X6500H, LG 65E9 en LG 55E6

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Japie93
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 29-04 19:39
Eierbal schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 00:43:
[...]

Klopt. Toevallig zelf ook de kabel van m'n CX los moeten halen om 'm achter het meubel te krijgen. Makkie om te doen: schroefje los, klepje aantrekken, stekker losmaken.
Begrijp ik goed dat je hem dus achter het klepje heb losgehaald, dat door de pvc buis hebt gehaald en vervolgens weer hebt aangesloten? Is hierdoor denk je enige verzegeling weg of heb je daar niks van gezien?

Wil deze tv zelf binnenkort ook aanschaffen maar om direct te gaan zitten knippen in een kabel, heb ik niet zo'n trek in.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:42
De stekker is gewoon een plastic omhulsel voor standaard kabelschoentjes:

Je kunt op een willekeurig netsnoer een paar kabelschoentjes knijpen en die passen dan op de TV (ook zonder het omhulsel). Dus een eigen netsnoer is eenvoudiger dan het wellicht lijkt.

Je kunt zo het originele netsnoer weer terug bevestigen, dus je krijgt geen gedoe met garantie.

[Voor 14% gewijzigd door dmantione op 28-05-2021 13:46]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee