Ik heb nu een HTPC draaien met een server 2008 licentie die ik als workstation heb geconfigureerd.
Kom van een FX-8350 Black Edition met 16GB DDR 3 en een Intel 620 graka HTPC en ga upgraden naar een AMD 3600 met 32Gb en een 1060 6GB build.
Ik ben bekend met Server 2008 (als HTPC zijnde) en vraag me af of ik niet beter af ben met een ander/ lees nieuwer OS.
Ik heb 30+ Gb aan dat die ik weg schrijf op een NAS, de software die ik daarvoor gebruik is OS onafhankelijk.
Draai 2 game servers waar mensen van buiten moeten kunnen connecten.
Draai "soms" een website lokaal.
Vooralsnog 1080p plasma TV, dus geen haast voor andere resoluties.
Is het handig/verstandig om in een nieuwe server versie te investeren, kan ik het doen met W10 Pro.
Ik heb nul(l) inzage over de nieuwe windows server versies of kan ik het gewoon bij Windows server 2008 houden.
Snap dat het niet (en/of) heel makkelijk is om te beantwoorden.
Maar ik ken all server versies na 2008 niet.
Kom van een FX-8350 Black Edition met 16GB DDR 3 en een Intel 620 graka HTPC en ga upgraden naar een AMD 3600 met 32Gb en een 1060 6GB build.
Ik ben bekend met Server 2008 (als HTPC zijnde) en vraag me af of ik niet beter af ben met een ander/ lees nieuwer OS.
Ik heb 30+ Gb aan dat die ik weg schrijf op een NAS, de software die ik daarvoor gebruik is OS onafhankelijk.
Draai 2 game servers waar mensen van buiten moeten kunnen connecten.
Draai "soms" een website lokaal.
Vooralsnog 1080p plasma TV, dus geen haast voor andere resoluties.
Is het handig/verstandig om in een nieuwe server versie te investeren, kan ik het doen met W10 Pro.
Ik heb nul(l) inzage over de nieuwe windows server versies of kan ik het gewoon bij Windows server 2008 houden.
Snap dat het niet (en/of) heel makkelijk is om te beantwoorden.
Maar ik ken all server versies na 2008 niet.
First they take the words, then they take the meaning.