Toon posts:

Hauppage WinTv PCI AB werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik zit met een probleempje, sinds een weekje heb ik een Hauppage WinTv PCI, alleen werkt de afstandsbediening daarvan niet goed. Soms doet 'ie het gewoon prima, maar meestal werkt 'ie gewoon helemaal niet. Ik heb al vanalles geprobeerd (andere batterijen enz) maar dat helpt allemaal niet dus vroeg ik me af of meer mensen hier dit probleem kennen. Ik draai de nieuwste Hauppage driver, application software, en ir control applet.
Thx.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand hier met tips? Ik weet namelijk niet wat ik nog meer kan proberen, op de site van Hauppage staat maar een programma voor de afstandsbediening (die heb ik dus al), en de FAQ heb ik ook al doorgespit, en voor zover daar wat instaat over ab's werkt het niet bij mij. Wie hier heeft hetzelfde probleem gehad??

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Na 8 minuten al omhoog schoppen. |:(
Geduld, geduld.

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Jaja geduld is een schone zaak :)

Verwijderd

Welk OS??

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nog steeds Windows 98, straks dualboot met Win 2000 of XP. Voorlopig gaat het dus over Win98

Verwijderd

Bij mij doet ie het al jaren prima, ook onder Win2000. (Alleen is het switchen tussen channels, en reactie op IR is wat langzamer) Mijn ervaring is dat die kabel goed vast moet zitten, want het is nogal een vervelende lokatie van de plug. (Trilt bij jou misschien af en toe een beetje los, zodat hij geen contact maakt) Verder kun je makkelijker via een (witte) muur op de ir-receiver schijnen, daar de beam van de ir een smalle scope heeft. (Door diffusie meer kans op een hit..)

Drivers zal het waarschijnlijk niet liggen..

Mvgt:)

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad is de plug van de afstandsbediening een beetje onhandig omdat het kabeltje er niet strak in kan waardoor hij altijd een beetje los zit. Ik heb al geprobeerd om het kabeltje steviger aan te drukken, en dan proberen wat te zappen maar dat lukte niet.
Maakt het nog wat uit in werlke volgorde je de programma's installeert? Ik neem aan eerst de driver, dan de applicatie, en als laatste de ir remote control software?

Verwijderd

Topicstarter
Het allervreemdste is nog wel dat ik de WinTv software wél altijd kan opstarten met de afstandsbediening, maar dat het zappen en het switchen naar fullscreen enz. vervolgens mestal niet lukt. :?

Verwijderd

Topicstarter
^^UP^^
Pagina: 1