Verwijderd
Tja, het is we een beetje origineel, een grote speelveld, ook in autootjes rijden. Maar het lijkt alleen niet helemaal goed te spelen, op veel systemen loopt ie gewoon niet echt soepel, er is ook niet echt een goede sfeer van een grote stad s'nachts, en het vechten gat snel vervelen.
Oops, stomme me, dacht dat je urban chaos bedoelde, het is nog een beetje vroeg he (voor mij dan)
Oops, stomme me, dacht dat je urban chaos bedoelde, het is nog een beetje vroeg he (voor mij dan)
Autootjes rijden?
Hoe dan ook, al je een beetje pc hebt (hoger dan een 800Mhz) en een videokaart iets hoger dan een Voodoo3 is het wel te spelen hoor.
Ook vind ik persoonlijk het detail in de levels ietwat gelikter dan in CS (wat wil je, met de Q3 engine), en een aantal zaken vind ik wat realistischer, zo kan je sprinten, heb je een "conditie" waat je rekening mee moet houden (je kan dus moe worden) en kan je muurtjes, waar je net niet op kan springen, gewoon op klimmen (door er simpelweg tegen aan te staan en te springen, je hebt dus geen extra knop nodig ofzo)
Verder vind ik de sfeer in veel maps ook beter dan in de meeste CS maps. Maar dat kan een persoonlijke voorkuer zijn weet ik niet.
Hier een paar screens van een paar mooie/vette maps:

Hoe dan ook, al je een beetje pc hebt (hoger dan een 800Mhz) en een videokaart iets hoger dan een Voodoo3 is het wel te spelen hoor.
Ook vind ik persoonlijk het detail in de levels ietwat gelikter dan in CS (wat wil je, met de Q3 engine), en een aantal zaken vind ik wat realistischer, zo kan je sprinten, heb je een "conditie" waat je rekening mee moet houden (je kan dus moe worden) en kan je muurtjes, waar je net niet op kan springen, gewoon op klimmen (door er simpelweg tegen aan te staan en te springen, je hebt dus geen extra knop nodig ofzo)
Verder vind ik de sfeer in veel maps ook beter dan in de meeste CS maps. Maar dat kan een persoonlijke voorkuer zijn weet ik niet.
Hier een paar screens van een paar mooie/vette maps:

Verwijderd
Urban Terror is echt wel de moeite waard... het is een soort van CS alleen dan zonder allemaal van die lamers 
je hebt genoeg wapens (en sinds eergisteren
) ook meer dan genoeg maps, kleintjes en grotere... de gfx zijn gewoon goed, Q3 engine, en de gameplay is ook wel cool 
zeker wel de moeite waard om te downen
je hebt genoeg wapens (en sinds eergisteren
zeker wel de moeite waard om te downen
Tuurlijk kan die op een lan
Ik kan niet echt zeggen of het goed zal draaien op joun systeem, maar probeer het eens, denk dt het wel speelbaar is iig.
makkelijkOp maandag 13 augustus 2001 13:22 schreef webkabouter het volgende:
ziet er best ruig uit :-)
maare zou het draaien op dit systeem:
AMD 750@755 MHZ :-)
128 MB Intern
Viper 770 32 MB Videokaart
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Veel wapens die in CS zitten zitten ook in Urban Terror, maar hier heb je een mooi overzicht: http://www.urbanterror.net/shotsweapons.html
Ik heb nog geen officiele key voor Quake3, ik kan dit ook singelplayer met bots spelen neem ik aan??
Verwijderd
pakketje kaarten + upgrades.. vroeg me gisteren hetzelfde af dus heb ik ze allebei maar gedownd en het antwoord gekregen. 
Ja, je kan ook gewoon singleplayer spelen tegen bots.
ik zit in een Urban Terror clan. ]GoT[
de mod is vet!
downen!
de mod is vet!
downen!
Maar dat zuigt, óf de bots zijn godlike, óf totale randdebielen.Op maandag 13 augustus 2001 14:23 schreef DMaarten het volgende:
Tactical Ops was beter. Dat is niet meer zo sinds Tactical Ops beta 2. Die zuigt nl. Urban Terror is het enige wat ik nog online speel. Het enige minpuntje zijn de in elk online spel terugkomende, maar niet minder belachelijke night vision goggles.Op maandag 13 augustus 2001 13:15 schreef WouteRF het volgende:
Tactical Ops is beter
ik vind Urban Terror te vaag..
Verwijderd
Urban Terror heeft wel een paar min puntjes, het is nog teveel Quake3A achtig, maw veelste raggen en nog te weinig realistisch...
je wapen heeft nauwelijks terugslag en het maakt voor de precisie ook haast niet op of je nou begint met knallen, of als je al aan het knallen bent,
ik tegenstelling tot CS waarbij die aim slechter wordt tijdens het knallen....
je wapen heeft nauwelijks terugslag en het maakt voor de precisie ook haast niet op of je nou begint met knallen, of als je al aan het knallen bent,
Een man naar mijn hart, TO roelt gewoon zwaar!! (ook over Urban Terror!)Op maandag 13 augustus 2001 13:15 schreef WouteRF het volgende:
Tactical Ops is beter
ik vind Urban Terror te vaag..
edit:
Ik heb alleen nog maar beta 2.00 gespeeld en die vond ik al vet, moet je nagaan wat hiervoor (en hierna
) was/komt!!
Ik heb alleen nog maar beta 2.00 gespeeld en die vond ik al vet, moet je nagaan wat hiervoor (en hierna
Verklaar je naderOp maandag 13 augustus 2001 17:17 schreef BBQ-Man het volgende:
Urban Terror heeft wel een paar min puntjes, het is nog teveel Quake3A achtig, maw veelste raggen en nog te weinig realistisch...
Dan heb je duidelijk niet teveel Urban Terror gespeeld aangezien het schieten wel degelijk slechter word naarmate je langer schiet, dit verschilt per wapen. Verder kan je op muurtjes klimmen wat niet in het o-zo realistische CS kan. Verder heb je een conditie waar je rekening mee moet houden en je kan sprinten (bij CS is het meer, stapvoets en lopen)je wapen heeft nauwelijks terugslag en het maakt voor de precisie ook haast niet op of je nou begint met knallen, of als je al aan het knallen bent,
Verwijderd
maarre ik heb toch liever CS hoorOp maandag 13 augustus 2001 18:17 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Een man naar mijn hart, TO roelt gewoon zwaar!! (ook over Urban Terror!)
edit:
Ik heb alleen nog maar beta 2.00 gespeeld en die vond ik al vet, moet je nagaan wat hiervoor (en hierna) was/komt!!
Verwijderd
ja wel een beetje, maar dat is haast te verwaarlozenOp maandag 13 augustus 2001 20:07 schreef Aphax het volgende:
het schieten wel degelijk slechter word naarmate je langer schiet, dit verschilt per wapen.
en ja, ik heb het wel gespeeld, ik was wel onder de indruk van de gfx, maar de gameplay vond ik toch minder...
Da's gek, want vergeleken met beta 1.6 is beta 2.0 van TO echt poepOp maandag 13 augustus 2001 18:17 schreef da_rippah het volgende:
edit:
Ik heb alleen nog maar beta 2.00 gespeeld en die vond ik al vet, moet je nagaan wat hiervoor (en hierna) was/komt!!
Urban Terror, Heersen met een grote H!
Ja dat lijkt me ook zware onzin dat je kan zien of je iemand in z'n bodyarmor geraakt hebt, ik hoef maar 2 dingen te zien: of ik hem heb vermoord en of het een headie was
Wie geef je nou gelijk? BTW, headie heb je in TO dus eigenlijk niet meer, die helm zit daarvoor een beetje in de weg. In UT kan je iemand in z'n bakkes schieten, dan lukt het weer welOp dinsdag 14 augustus 2001 21:43 schreef MM- het volgende:
Ja dat lijkt me ook zware onzin dat je kan zien of je iemand in z'n bodyarmor geraakt hebt, ik hoef maar 2 dingen te zien: of ik hem heb vermoord en of het een headie was
Ik vind Urban Terror echt helemaal te gaaf... Ben best wel verslaafd! Het heeft (Als Beta 2) al meer hitzones (dus hoofd, armen, benen en die dan ook weer allemaal apparte zones, dus linkerbovenbeen ed
) dan CounterStrike. Voor full review check: http://www.clanbase.com/feature.php?nid=25
Greetz - Sjeik
Greetz - Sjeik
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Verwijderd
ligt ook aan het feit dat Urban Terror niet gemaakt is voor puur realisme, maar ook fun... puur realisme heb je weer andere mods voor (True Combat bijvoorbeeld)Op maandag 13 augustus 2001 17:17 schreef BBQ-Man het volgende:
Tis best leuk inderdaad, maar ik draaide het op 1024x768@32bit met alles high, en het ging gewoon zwaar traag! Ik heb een Tbird 1.2ghz, 256MB RAM, GF2 en 7200rpm Maxtor hd. Is dit normaal?? Ik draai WinME, heb DX8 installed en det. 10.80
Verwijderd
Heb het net gespeeld en de grafix vallen me tegen, vaak heb ik dat een bepaald gedeelte van het beeld eerder is ververst dan het andere!
Verwijderd
wat is je nick dan in GoT? (GoT == Group of Terror toch?!?!)Op maandag 13 augustus 2001 14:59 schreef RelaXXinG het volgende:
ik zit in een Urban Terror clan. ]GoT[
de mod is vet!
downen!
Heb je d8 ik nog nooit zien spelen
kutzooi, kan geen servers retrieven met Q3 en Urban Terror! weet iemand waar dit aan kan liggen ?? Met Rocket Arena 3 doet ie het wel namelijk
Pagina: 1