Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming PC €700-900

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• cdmakzz
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-10-2022
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga deze computer voornamelijk gebruiken voor gamen. Later ga ik waarschijnlijk ook coderen/programmeren op deze PC. Qua games ga ik voornamelijk CS:GO en Apex Legends spelen, maar ik zou ook de mogelijkheid willen hebben om wat AAA-games te spelen. Dit hoeft maar op een 1080p resolutie.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €700-900

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor (1080p 75hz), muis, toetsenbord en koptelefoon. Het gaat dan ook alleen maar om de PC.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Qua videokaart dacht ik nu een betaalbare te zoeken voor rond de €150. Dit kan ook een gebruikte zijn. Dan wil ik over een paar maanden gaan upgraden naar een 3060 Ti als deze beter beschikbaar en betaalbaar zijn.
Voor de rest dacht ik al een AMD moederbord te nemen, omdat AMD op dit moment betere CPU's lijkt te maken dan Intel en kan ik het moederbord nog lang gebruiken. De Ryzen 5 3600 lijkt me een CPU die de games op 1080p makkelijk aan kan, maar ook wat codeer werk later wel goed aankan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen voorkeuren.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb liever geen enorme Tower, omdat ik hem op mijn bureau wil zetten. Verder hoef ik niet per sé RGB en is voor mij geen meerprijs waard. Verder vind ik het wel belangrijk dat de PC stil is, omdat ik hem dus op mijn bureau wil gaan zetten. Ik hoop de PC lang te gebruiken en wil dus nu al wat ruimte laten om te 'upgraden' in de toekomst.

Ga je overklokken?
Dat ligt eraan, ik ben nieuw in het wereldje en zal misschien overklokken als ik merk dat performance er stukke beter van wordt.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou wat advies willen of ik de juiste keuzes heb gemaakt, of dat ik ergens nog kan besparen, beter voor Intel kan gaan. Of dat het nu gewoon een slechte tijd is om een PC te kopen, omdat de prijzen erg hoog zijn.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed€ 199,-€ 199,-
1MoederbordenASRock B550M Pro4€ 95,-€ 95,-
1BehuizingenAntec DF600 Flux€ 73,89€ 73,89
1ProcessorkoelingCooler Master Hyper 212X€ 40,-€ 40,-
1Geheugen internHyperX Fury black HX432C16FB3K2/16€ 65,90€ 65,90
1VoedingenCorsair CX550M€ 65,62€ 65,62
1Solid state drivesSamsung 970 EVO 1TB€ 125,-€ 125,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 664,41

[ Voor 3% gewijzigd door cdmakzz op 28-12-2020 18:15 ]

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kijk voor een Intel-build, i5-10400. Dan hoef je ook niet te investeren in gebruikte GPU. voldoet prima voor 1080p 75Hz scherm. als je een RTX3060Ti koopt, zal ik ook het scherm vervangen. (die heeft de specs om beeld te geven, meer niet)

pricewatch: Cooler Master MWE Bronze 550W V2 goedkoper en niet slechter.
Beter en even duur als de CX pricewatch: Corsair TX550M V2

[ Voor 38% gewijzigd door Hackus op 28-12-2020 18:18 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.