Ik zoek een?
Ik ben van plan om mijn huidige RAM geheugen een upgrade te geven, van zo'n 16gb is denk ik wel genoeg.
Op dit moment loopt het op 2400mhz en ik denk dat het mijn processor een beetje tegenhoudt qua prestaties. Daarnaast eventueel ook een nieuwe/grotere SSD erin. Maar dit is wat mij betreft geen must.
Wat is je budget?
Rond de €100 voor het RAM geheugen. SSD ben ik nog niet helemaal uit. Kan ook nog een maandje wachten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment zit er Crucial geheugen in, maar ik laat mij graag adviseren in wat mooi bij elkaar past. Uiteraard heb ik al wat rond gekeken en kom ik bij deze uit:
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor het gamen, af en toe word/excel. Ik speel games als Wolfenstein: Enemy Territory en Cold War / Warzone. Heel soms een game als AoE.
Het nieuwe RAM geheugen komt in het volgende systeem:
Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen. Daarnaast ben ik benieuwd of het compitabel is met het huidige moederbord, maar volgens mij support die best wel veel!
Ik ben van plan om mijn huidige RAM geheugen een upgrade te geven, van zo'n 16gb is denk ik wel genoeg.
Op dit moment loopt het op 2400mhz en ik denk dat het mijn processor een beetje tegenhoudt qua prestaties. Daarnaast eventueel ook een nieuwe/grotere SSD erin. Maar dit is wat mij betreft geen must.
Wat is je budget?
Rond de €100 voor het RAM geheugen. SSD ben ik nog niet helemaal uit. Kan ook nog een maandje wachten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment zit er Crucial geheugen in, maar ik laat mij graag adviseren in wat mooi bij elkaar past. Uiteraard heb ik al wat rond gekeken en kom ik bij deze uit:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 83,90 | € 83,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 83,90 | ||
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor het gamen, af en toe word/excel. Ik speel games als Wolfenstein: Enemy Territory en Cold War / Warzone. Heel soms een game als AoE.
Het nieuwe RAM geheugen komt in het volgende systeem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed (SRG15/SRELT)) | € 288,- | € 288,- |
| 1 | Moederborden | Asus PRIME Z370-P | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3060 Ti | € 519,70 | € 519,70 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 35,76 | € 35,76 |
| 1 | Geluidskaarten | Creative Sound BlasterX G6 | € 134,50 | € 134,50 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon M25-W Zwart | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Monitoren | Gigabyte G32QC Zwart | € 319,- | € 319,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Toetsenborden | HyperX Alloy FPS Pro (Cherry Red) | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Muizen | Razer Deathadder Elite - Zwart | € 66,01 | € 66,01 |
| 4 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BLS4G4D240FSB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gaming headsets | HyperX Cloud II Red | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX650 | € 86,49 | € 86,49 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 960 EVO 250GB | € 89,99 | € 89,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.771,35 | ||
Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen. Daarnaast ben ik benieuwd of het compitabel is met het huidige moederbord, maar volgens mij support die best wel veel!