Suse 7.2+ lotus domino server 5.0.8 UK

Pagina: 1
Acties:

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
Op mijn werk hebben we een compaq-systeem (pentium II 400 | 256 mb) waar Suse 7.2 op geinstalleerd is. Nu proberem wij om lotus notes domino server te installeren.. Dit lijkt allemaal goed te gaan, maar iedere keer als hij een paar seconde loopt 'freezed' hij. We hebben hebben precies de stappen gehanteerd die volgens de documentatie gevolgd moeten worden..

Probleembeschrijving is misschien niet zo specifiek, maar ik wil eigenlijk eerst weten of er wel mensen zijn die hier ervaring mee hebben voordat ik op details ga intreden.

nou ik ben benieuwd
grtz

Verwijderd

ik heb er ervaring mee! maar dan wel op een redhat bak, maar dat ,mag niet veel uitmaken :)

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
ha kijk das mooi.. wij hebben ook redhat 7.2 gebruikt, maar daar hadden we precies hetzelfde probleem... de voorkeur gaat eigenlijk ook naar redhat. Maar omdat die in eerste instantie niet werkte hebben we Suse ook maar es geprobeerd.

Heb jij ooit gehoord van dit probleem ? Ik heb al vanalles geprobeerd maar nix werkt. Ik heb ook al rondgezocht bij notes.net maar tevergeefs.

misschien kan ik je contacten via email of icq ?
grtz

Verwijderd

Hoi,

Ik werk zelf in een bedrijf waar we met Domino R5 servers (ook met Redhat, werkt overigens uitstekend na installatie van versie 5.07a) en ik vroeg me af of jullie beide contact met mij kunnen opnemen (via mail ozfo). Ik zit zelf ook met een paar vragen.

Verwijderd

Volgens mij zit bij de genoemde 7.2 versies een 2.4 kernel. Deze wordt in Domino 5.08 niet ondersteund. Kernel 2.4 zal in 5.09 worden ondersteund.