Regiovrij maken Pioneer 106S

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-04 23:37

Reda

HA DO KEN

Topicstarter
Hi allemaal,
ik las deze topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/142965)over de regioaanpassing van deze DVD speler.

Maar welke kan ik nu echt het beste gebruiken die niet meteen mijn DVD speler naar z'n knoppen werkt.
Ik heb namelijk wel een aantal verhalen gehoord dat deze truucs niet altijd goed werken.
Wie heeft voor mij de beste oplossing die 100% goed werkt.(URL direct naar regiovrijfile)
alvast bedankt..

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Kijk zeer goed uit met flashen van die pioneers, als je hem verkeerd flashed met een regiovrije firmware en je stuurt hem op naar pioneer voor garantie krijg je deze GEENEENS meer terug.

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 12:22 schreef raw meat het volgende:
Kijk zeer goed uit met flashen van die pioneers, als je hem verkeerd flashed met een regiovrije firmware en je stuurt hem op naar pioneer voor garantie krijg je deze GEENEENS meer terug.
Je wilt zeggen dat ze je verkeerd geflashte pioneer drive niet eens terug sturen ?!? Hmm dat vind ik wel erg vreemd..

Verwijderd

Dat betekent dus dat je eerst de oude firmware moet flashen voor je 'm opstuurt :)

Moet je 'm dus niet willen opsturen omdat je problemen hebt die voorkomen dat je kunt flashen..

• Reda

Reda

HA DO KEN

Topicstarter
maar weet iemand voor mij de 100% veilige firmware??

of heeft iemand deze speler, en kan mij er meer over vertellen.

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 12:36 schreef Bootsie het volgende:

[..]

Je wilt zeggen dat ze je verkeerd geflashte pioneer drive niet eens terug sturen ?!? Hmm dat vind ik wel erg vreemd..
Als Pioneer een illegale firmware in je drive vindt is het idd helaas pindakaas.
Je kan je drive dan nog wel terug krijgen maar dan mag je wel gaan dokken voor de kosten die ze hebben gemaakt (+ de winkelier zal zijn adm. en verzendkosten ook nog doorrekenen)en dat kan dus flink oplopen. Kan je net zo goed een nieuwe kopen.

• Reda

Reda

HA DO KEN

Topicstarter
maar is er iemand die enige ervaring heeft met die Pioneer 106S??
(op het gebied van regio vrij)..iemand..? :)
Pagina: 1