Locatie in instellingen werkt niet voor Hasselt BE

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deroby
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-07 13:03
Hey,
waarschijnlijk is het gewoon onwetendheid en niet echt een bugje maar ik slaag er totaal niet in om mijn locatie correct in te vullen in mijn profiel. Ik woon in Kuringen in België maar als ik naar de afstanden kijk in V&A dan klopt dat voor geen meter (letterlijk :P ). Kuringen ligt vlak naast Hasselt, dus ik dacht: ik probeer dat eens, maar ook dat helpt niet. Ik vermoed dat er zowel voor Kuringen als Hasselt een NL-se naamgenoot is maar zou vermoeden dat mits toevoegen van BE ofzo dit toch in orde te krijgen zou moet zijn?
Maw, wat is de "syntax" die ik moet gebruiken om dit werkende te krijgen? Heb al van alles geprobeerd, BE-suffix, combinaties met postcode etc ... maar heb niet het idee dat dit helpt. (Zit mogelijk vertraging op?)

euh, help?!

mvg,
Roby

PS: Mijn layout instelling staat ook standaard op België, maar ik vermoed dat dit weinig effect heeft op dit
PS: volgens geoiplookup.net is mijn IP in Dilsen-Stokkem BE... wat er eigenlijk dik 30 km naast zit maar soit, toch nog in BE =)

Beste antwoord (via deroby op 29-12-2020 16:18)

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-10 15:09

DaFeliX

Tnet Devver
Als je bij V&A zoekt, neemt ie de woonplaats vanuit je profiel over; deze kun je evt nog aanpassen in de filters.

Ik heb in elk geval geprobeerd met "Kuringen", en krijg daarbij het volgende resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LerYFO7VPJ-UroiBDHoz9cO818w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JmFZY5zmOJ07QW4cdvMHfzKa.png?f=fotoalbum_large

Dit lijkt mij goed. Wellicht staat er in de filters bij jou een andere locatie nog vanuit een vorige zoekopdracht?

Wat ik wel constateer dat "Hasselt" resultaten geeft voor advertenties in Nederland, wat te verklaren is omdat er een Hasselt in Nederland ligt.

[EDIT] Je kunt trouwens postcodes gebruiken als je wilt, dus "BE-3500" :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaFeliX op 29-12-2020 14:01 ]

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Als je bij V&A zoekt, neemt ie de woonplaats vanuit je profiel over; deze kun je evt nog aanpassen in de filters.

Ik heb in elk geval geprobeerd met "Kuringen", en krijg daarbij het volgende resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LerYFO7VPJ-UroiBDHoz9cO818w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JmFZY5zmOJ07QW4cdvMHfzKa.png?f=fotoalbum_large

Dit lijkt mij goed. Wellicht staat er in de filters bij jou een andere locatie nog vanuit een vorige zoekopdracht?

Wat ik wel constateer dat "Hasselt" resultaten geeft voor advertenties in Nederland, wat te verklaren is omdat er een Hasselt in Nederland ligt.

[EDIT] Je kunt trouwens postcodes gebruiken als je wilt, dus "BE-3500" :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaFeliX op 29-12-2020 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:28
Meer een pleister dan een oplossing, maar je kan ook postcodes intypen in plaats van plaatsnamen. Misschien dat dat beter voor je werkt :)

edit:
Damnit, net te laat :P Aanvullend dan: '2000' voor Antwerpen werkt ook, 'BE-' ervoor is niet nodig :+

[ Voor 29% gewijzigd door Hahn op 29-12-2020 14:03 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Hahn schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:02:
[...]
edit:
Damnit, net te laat :P
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@DaFeliX Als ik bij mezelf m'n eigen advertentie(s) bekijk dan staat er ook dat ik 96Km moet rijden voordat ik m'n eigen spullen kan ophalen in m'n eigen huis. Nou woon ik niet bepaald in een 'Tiny-House' maar om nou te zeggen dat ik 96Km moet afleggen om hier thuis op zolder te komen..... Zolder (BE) is niet eens zó ver rijden voor me ;)

Vanuit m'n huisadres naar 't DC waar de spullen van Tweakers gehuisvest zijn is ~96 Km ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MA0wOh8bN7CYu8qoIGPplC4O67M=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/qAaUNbLtIuw7HnY4aMuBUaGs.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 41% gewijzigd door Will_M op 29-12-2020 14:21 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deroby
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-07 13:03
DaFeliX schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 13:59:

Man, man, hoe dom van me...
Er stond inderdaad in de linkerbalk 'Hasselt' bij [Locatie en Afstand] waardoor het dus eigenlijk niet uitmaakte wat ik op mijn profiel had staan 8)7 8)7 8)7
Leeggemaakt en werkt perfect nu... de wonderen der techniek!

Dank iedereen voor de uitleg ... en het geduld ;) ;)
Pagina: 1